Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzpomínka
05. 11. 2005
10
0
1372
Autor
Archangel
Bylo to v době, kdy se příroda připravovala na zimu. Ze stromů už opadávalo listí a mlha táhnoucí se od řeky zůstávala ve městě až do pozdních hodin. Procházel jsem se těmi křivolakými uličkami plnými šera a jen kocour se choulil u oprýskaných dveří domu, který zapadal mezi ostatní svými nízkými okénky a kamennou náspou. Z promrzlých zdí na mne dýchal chlad a do rohů a zákoutí vítr nafoukal hromady listí. Náhle mne něco zaujalo. Z jedné, jakoby se něco zablýsklo. Zastavil jsem se, poodhrnul listí a uvviděl fotku. Byla to fotka mé budoucí manželky.
to bylo hezoučké, ale hodně pohádkové...to se snad ani nemůže v reálu přihodit ...
Veronika11v
11. 02. 2006Anatol_Irhem
05. 01. 2006
zacatek me moc nebral, ale rekla jsem si, ze to doctu (je to prece jen kratoucke) ... ale konec me nadchl! moc!
wedle_vazy
06. 11. 2005
Na to, ako je to krátké je to neuveriteľne výstižné. pointa dovŕšená poslednou vetou. v tých šiestich slovách je viac obsahu ako vo všetkých vetách pred tým. nádherný kus. tip j.