děkuji, dostávám to, ale svým veršům věřím
Nějak se mi to zadrhlo. V podstatě mé pocity vystihl postoj hai mal. V těch trylcích se mi částečně vytrácí myšlenková osa. A já se domnívám, že i impresionistická věc by měla něco říct a jenom trochu nechat hádat.
Jak říkáš Lukáši - jinej šálek čaje.
Konkurz bude příští rok v létě. Jestli chcete, dám vám pak vědět podrobnosti, a pokud budete splňovat podmínky, můžete se dostavit.
občas nemyslím :)
váš humor je mi blízký, pane :)
Až na to, že to myslím zcela vážně.
aha, takže jsem v pěkné šlamastice.
všechno postupně...
nic nelze uspěchat :))
ach tak :-) kdyz myslis :-))
to opravdu nemusime....ja jen myslela,ze chces nazor na basnicku,ne na nas dva :-)))
Neboj, dám si Mozarta... ;-)))
Jééé, to je veselé!!!!!! Típ! ;) Tož už rozumím těm flétnám, jak jsi mi psal do kritiky. :-)
Vojcku, tys taky dirigoval už kde co... ;)
Až ti dojde repertoár už i muzikálový, vrhneš se nejspíš sám na jeviště, ne? :)) To pak bude prozměnu - To mi připomíná, když jsem zpíval... :-D
Nemáš vůbec zač - já si ráda občas do někoho rýpnu (nic ve zlém, Vojcku ;))))))
Mimochodem - tohle tvé dílko mi připomíná, když jsem hrála.... třebáás.... Kouzelnou flétnu. Anebo že by spíš Tanec kostlivců??? ;-D
...bacha na něj, je to zlý pán s rákoskou :))
nemám sice ten správnej vercajk, ale rád bych si střihnul Máří Magdalénu...:)
děkuji, pane s rákoskou a prosím tě - už nás někam obsaď :)
Přátelé, klidně myjte, těší mne váš zájem o mou osobu. Repertoár mám vskutku velmi široký, to máte pravdu, však jsem taky snaživý a cílevědomý dirigent. Tohleto je fakt bomba (musím dát tip), připomíná mi to snad vše, co jsem kdy dirigoval. Muzikál jsem zatím dosud žádný nedirigoval ( jen korepetitoval, a to Sugar), ale již jsem dostal nabídku na Ježíše.
na hlavní roli? :-)))
nebo jako dirigent?
:-D Samozřejmě, že jako dirigent. :-))
tak to si prdnu tu hlavní...sem vyzáblej mam dlouhý mastný vlasy a už dlouho sem se neholil :-))
Tož do toho já nemám co kecat - herce (pěvce) vybírá rejža. Ale stejně - jedná se až o příští sezónu, chystat to budeme až za rok na podzim.
tak to se eště stihnu přihlásit do třetí suprstár :-)) a když to nevýde, přijedu se aspoň podívat :-)
ja nevim,na me je to moc obrazene a honosne.....nerikam,ze je to spatne,jen MUJ salek caje to neni....
nemusíme, paní Evo, pít stejný čaj, abychom si rozuměli, že? děkuji za prolet:)
se musíš zeptat jeho, má poměrně širokej repertoár :-)
:) všiml jsem si... opakuje se vůbec? mně přijde, že pokaždé diriguje jiný kus a možná i s jinou kutálkou. :) ...ale nerad bych, aby ho svědilo za uchem, že mu tu myjem hrb.
mu zachvíli asi začnou docházet kusy, nejspíš se vrhne na muzikály :-)))
Broadway vstoupí na Písmáka
já bych urobil Jesus christus superstár...v hlavní roli obtloustlej savka :-)))
Ano líbilo, jen ty barvicky mne trochu vyvádeli z míry..
viz Placidus
možná přílišná barevnost textů
potlačuje barevnost obrazů
i celé básně
děkuji přátelé, že jste tu přibrzdili :)
heh...vojcek by byl v sedmym nebi :-))*
jakožeby zas něco dirigoval? :) ...jo, a děkuji.