Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seREBBECA13 pořádá
Autor
cekanka_ucekana
Rebecca13 pořádá 3.prosince akci, včera jsem s ní mluvila a řikala mi to, ale každej, kdo mě zná, ví, jak jsem stará a sklerotická, takže podrobnosti ujasníme, každopádně já vás chci pozvat na 23.listopadu do HELLSBELLS, teda všechny, kdo se chtějí toho Rebečinýho čtení zúčastnit. Jo, jde o nějaký čtení :-))) No a abychom se poznali lépe a nestyděli se potom před sebou číst, rozhodly jsme se s Rebeccou, že 23.listopadu v Hells to bude takovej seznamovací večírek pro všechny, kdo se chtějí zúčastnit :-) Zapište si prostě do kalendáře dvě data a basta :-)))))
jo, HELLSBELLS je "rockin´ pub" u Anděla, ulice Na Bělidle v Praze
Když vystoupíš z metra u Anděla, přejdeš silnici přes tramvajovou zastávku a hned vstoupíš do ulice Na Bělidle. Půjdeš po pravým chodníku a budeš sledovat co míjíš. Když mineš prodejnu biopotravin, furt je čas, až narazíš na netkavárnu zbystři pozornost a až projdeš kolem prodejny cédéček, zahni do prava do průjezdu. Na konci toho průjezdu jsou vpravo hnědý dveře, tak do nich vejdi a nezabij se na schodech. U baru se zeptej, bezpečně vás navedou do salónku, kde budeme.
REBECCA13 k tomu dodává:
o co půjde? jde o to, že akce v Kravíně se povedla natolik, že si Climaster uvědomil, že neví, co v těch Lounech vlastně dělá a zřejmě se přesune do Prahy. A tak chce zkusit následující: táta jeho holky Báry v Praze na Žižkově rozjíždí novej klubík a chtěl by to pojmout jaksi multikulturně - takže jsme dostali prostor k uspořádání cca tříhodinového pásma s hudbou, promítáním a poezií.
Luk Maléra jsem ukecala, že nejenže vystoupí se svou audiovizuálněpoetickou projekcí, ale že každý, kdo bude chtít ke svému čtení promítané foto na plátně, nechť si připraví CDéčko s fotkama a Luk je při čtení bude promítat.
já bych zase chtěla některé své věci zkusit předvést interaktivně, nebo chcete-li divadelně - ještě nevím přesně co a jak, ale třeba nějaké převleky mě napadly a rekvizity - tzn. že bych chtěla vstupovat do pořadu tak nějak náhodně, aby byl čas si ty věci vždycky připravit.
chtěla bych pozvat pár lidiček a možná i jednoho literárního kritika, kterého jsem znovu potkala v sobotu na divadelním festivalu Bránice dokořán. Chtěla bych pozvat i lidi z těch amatérských divadel, jelikož si myslím, že by mohla vzniknout dobrá atmosféra.
jakékoli další inteligentní exhibice vítány!!!
pořad bude doprovázen hudbou - kapela Fronta na banán se svou trubkou a bubínky bude nejen hrát své písně, ale bude improvizovat při čtení ostatních autorů. Ještě jednu kapelu sháníme, jelikož bychom akci rozdělili asi na dvě půlky s přestávkou někde uprostřed.