Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŠalběj, aneb sám rytíř *! smuté postavy
Výběr: Print, Rivka
20. 07. 2006
13
1
6059
Autor
Vojtek
1 názor
sestricka.slunicko1
05. 09. 2008
Neomlouvat se!! Souhlasím s Papouchem, že oživování starých - u cizích mohu říct kvalitních - věcí je jediné, co tady má v současnosti smysl!!*
Ha!! Z hlubin zapomnění jak bubliny z bažin na povrch písmáckého bahna smrdutého vyplouvají perly z dob, kdy díla zde skvost co skvost ... Óóó díky ti, Vello, díky michale666 za to, že jste tento server skurvili tak dokonale, nejen po obsahové, ale i technické stránce, díky, díky vám!! Lidé si aspoň mohou přečísti, jak nádherně se zde psalo, než jste z písmáka udělali zombii a přivedli jej do sraček...
:-)))
omlouvám, všiml jsem si, že u starších děl mám rozharašené formátování a tak to opravuji (asi nějaké úpravy skriptu):-) a vono to nejde jaksi upravit zpětně (asi nějaká úprava skriptu) takže se tady objevují díla ještě z dob dinosaurů (možná by to chtělo nějakou úpravu skriptu)....takže pardon...
A taky ti to oplatím!!!!:-)))
**********************************!!!!!!!!!
Taky já musím...a jsem tu častěji, než se tu upíšu... Na tuhle báseň ti zezapomenu...lásko!:-)
*!
Miroslawek
23. 04. 2001
Stínův stín...svůj stín stíhá Stín...stíná s mým
jenom tady blekotám...odpusťte
bez dechu
típí
Děkuji všem....
Rivka: Jéžišmarna... Já sem buď uplně blbej, nebo nevim..já jsem Tvé kritiky nic nepochopil :-(
Každopádně ze Sudvějem to nemá co do činění..
To nic:)) Jak je mým oblíbeným heslem, já se taky nechápu - a úspěšně se sebou žiju přes dvacet let:))) Nebylo to nic důležitého:) Básnička je krásná:)) Dala jsem ji do Výběru? Nedala - tak dodatečně:)))
Litanie Sudvějovi? A quichotovsky humorné... A on, na smrtelné posteli - vždycky přijde někdo další. Nutná metamorfóza se odehrává, zhasněte, on umřel...
No nic:) No - noc... a tak.
(mimochodem, abych nebyla špatně pochopena - vracím se ke kořenům, paratext neignoruji, leč nepočítám):)
Asi je to bude považováno za hnusný, že jsem tě dal do Výběru...
Ale...
Ale bez ohledu na mě, tvrdím, že JE to krása!!!
Je!!!!
Vojtku....!
*!