Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBLÍZKOSTI
Výběr: hai_mal
08. 11. 2005
20
9
4628
Autor
eleja
tiché náznaky otázek
visely v něžnostech
mezi námi
a ty jsi nenaléhal
jen šeptal
a já nemusela odpovídat
jen se ptát
když v oparu blízkosti
nevyřčeno vše zůstalo
byli jsme svoji
9 názorů
...když v oparu nevyřčeného vše zůstalo, byli jsme svoji... to je přece krásné...
mno, spis tohle zni jako sprymovani .... "zacal jsem si tve prace vazit." :-D
...no...přečetl jsem si všechno...a začal jsem si tvé práce vážit...přetím jsem zkoušel trochu šprýmovat...asi nemístně...
...myslím si, že máš talent...obsažná stručnost...
končím s hrubým "svlékáním"...teď už budu docela tiše...
ONA nic neříká
vchází zrakem do tebe
kdežto slovo se pokouší
zdůvodnit nevyslovitelné.._:-)*
krása...fakt naaaaadhera...zatím co jsem četla asi se mi líbila nejvíc, ikdyž nekrásnější oči v první noci jsou konkurence veliká:)***
moc hezké verše
TIP a V
dílo bylo dáno do Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
děkujeme
mě se to zdá, jako to nejlepší, co tady máš :-)
možno je to tím málerem :-)
....taková večerní mlha
jej, muzu to brat jako pochvalu?
(nejlepsi z hroznych jeste neznamena dobre :-))
Honza_Princ
20. 11. 2005Honza_Princ
20. 11. 2005
aha, tak to verim - mel bys takovou vzrusujici prihodu nejak vhodne literarne zpracovat - mohl by z toho byt treba thriller!!
Honza_Princ
20. 11. 2005Honza_Princ
20. 11. 2005
jej, to je dobre, kdyz se o me mluvi :-)
pozorovatel: vedela jsem, ze "byli jsme svoji" je hrozne pateticke, ale prave v kontextu to vyzni jinak a to se mi libi :-)) (a jsem rada, ze to tak taky nekomu prislo)
Maxima: nepochopeno ;-)
zdjr: tak to dekuji
pozorovatel: přesněji - nelíbí se mi poslední strofa - tak jak je napsaná - nesedí mi k předchozím dvěma strofám poslední sloky - ty dvě strofy jsou zajímavé - ovšem ta poslední - snad kdyby to bylo řečeno jinými slovy - tak asi - stačí to jako vysvětlení?
PS: je fajn, že se ptáš - jen se bojím, že neumím dost jasně odpovědět...
pozorovatel
16. 11. 2005
pozorovatel: ..."rozvíjí předešlé a dotvrzuje" - pro mě je jasné oč kráčí od začátku - je to napsané s lehkostí a něhou - takže závěr - "byli jsme svoji" - je jako když spadne trám na zaprášenou podlahu - buch...jako když sleduješ vzlétajícího ptáka a jakmile se odlepí od hladiny setneš mu hlavu... lepší?
pozorovatel
16. 11. 2005
pozorovatel: :-)) taky to můžou bejt moje podprahový - manželský běsi - připouštím :-)) pa
Já jsem si tu teď v reakci na ten medailonek Janoty pustila Mňágu, ale tim to asi nebude... je tichá, příjemná, ale přijde mi nějak... banální. Teď když čtu kritiky, tak to vidím asi podobně jako sklenář.
pozorovatel
15. 11. 2005
mě se ti beruu draha zda,ze je to vse o beatlsakovi(supaa kryci jmeno :-) )...nebo se mylim? kazdopadne je pekna,ale tipa ti nedam,protoze vim,ze to umis jeste lip:-) musim te motivovat ;-)
a o kom jinem by to melo jako byt? dycky je to o chlapcovi a momentalne je tim prvnim klucinou on.
poslednísklenička
12. 11. 2005
honzzik> ja vim, ze je to porad jedno tema ... ale ke globalnim problemum a spaseni lidstva se treba taky jednou dopracuju :-))
Paul_van_Drax> tak to dekuji :-)
na prology se vyflajzni!
líbí se mi první dvě sloky - závěr trochu zklamal :-)
Aššurballit
08. 11. 2005
asi zacnu, doted jsem ho nikterak neznala (jenom jmeno mi neco rikalo - ach, stydim se :-))
až bude čas - aby ses styděla - řeknu ti :-)) - tady není důvod proč bys měla - nejde o to kolik jsme toho našli, ale jak usilovně hledáme :-) - až budu na letišti - tak ti ten citát podepíšu :-))) zdraví celáBrita :-)))