vždycky mám velkou radost, když někdo čte právě tohle mé dílo...a nejen proto děkuju
nepřipadá mi příliš složitá, připadá mi zajímavá, prostě hutná a líbí se mi, i když teď zrovna do detailů ji nerozmýšlím. Každopádně můj *t* ;o)
mořský koník - nevím, čím jsem si zasloužila tolik tvé pozornosti a překvapuje mě to, ale pravdou je, že mě to skutečně těší.
Zvláště u této mé práce. Byly i jiné, určitě lepší a taky horší, ale Memento má pro mě zvláštní význam pořád. Snad to je způsobeno tím, že vznikalo za zvláštních okolností, postupně, útržkovitě jakoby v horečce několik dnů a nocí, dát těm všem útržkům konečnou podobu nebyla snadná práce, ale nakonec se podařilo. I dnes, když si Memento pročítám, cítím znovu to chvění, ty stejné pocity jako když jsem to tenkrát psala.
I proto (a nejen proto) ti moc děkuju, že jsi četl právě tohle mé dílo a mým neskromným přáním je, aby aspoň někteří čtenáři cítili nutkání a občas se vrátili právě sem...
Děkuju
furt tu marně hledám tlačítko na výběr... jdu jinam :o)
sidi - chápu, vím jak to myslíš
díky za názor
Ne že bych nerozuměl - A čemu já nerozumím :-) ? Ale v uměnách opakování není matka moudrosti, ani když opakujeme nepochybné pravdy. - V tom spočívá břemeno jejich výlučnosti.
a2a2a -
Ano, máš pravdu, kdybych to psala dneska, asi bych použila jiná slova a ne tolik metafor a celé to trochu více provzdušnila. Dneska když to čtu tak cítím tu tíhu když jsem to psala...
Šlo to napsat určitě líp, ale ttehdy asi ne......to až dneska...
Děkuju moc, moc jsi mě potěšil a souhlasím s tvým názorem, i já to tak cítím dneska podobně. Děkuju.
Lord_MC - děkuju moc
těší mě to
díky za upozornění, je to velmi nosná báseň, upřímná, je z ní zřetelné, trochu ke škodě použité obraznosti, že jsi se nechala unášet tématem a trochu pozapoměla sama na sebe v něm, ne však úplně, jen trochu. Proto se tam objevuje více vznosných slov, které bys nepoužila všechny, kdybys za nimi viděla sama sebe. Ale tím nekritizuji, to vůbec ne, jen vysvětluji a chápu.
Je to svým nasazením krásná báseň, navíc mne chytlila ta vsuvka o Panně Marii, jak pláče. Někdo určitě namítně, laciné, ale mne to v tu chvíli vtáhlo.
Opravdové básně píšeme proto, že se v más rozpínají a chtějí ven, chtějí k ostatním a to je tento příklad - t,v
Tadle se mi líbí moc. Určitě víc, než ta, co jsem ji komentovala naposled. Tip
Edhelien, penelope
moc díky za čtení, mám radost, že se právě tohle dílko někomu líbí......
děkuju
Žádný člověk není ostrov, sám o sobě celistvý, každý tvoří kus pevniny, část souše.
A když moře smyje hroudu pobřeží, zmenší se Evropa, právě tak, jako by zmizel poloostrovnebo dvorec Tvého přítele, nebo Tvůj dvorec.
Smrt každého člověka mne umenší, neboť jsem část lidstva.
A proto se nikdy nemusíš ptát komu zvoní hrana. Tobě zvoní.
John Donne
se mi to prostě líbí a nemám potřebu hledat jiné superlativy .. ..
díky, já si toho vážím, možná bys ani nevěřila jak...
:-)
o.k.
Nemyslím JEN tipy písmáků:-)))
Fakt se mi to líbí..ale už to tady nebudu komentovat nebo ti to tady celý zaplácám:-)))
no víš, já si pod pojmem sběratel tipů představím někoho, kdo (třeba i ze známosti) sbírá tipy.......
:-))
ze známosti:-)))
Kdo?:-)))
Hmmm....já ne...já jsem si představila někoho kdo je tak dobrej že je tak oceňovanej...že jen píše a kouká jak mu to přibývá:-)))
:-)))
takových je tu však zřejmě poskrovnu :-)
nemám co bych napsala, abych se neopakovala..
jenom ti to podškrábnu
;o)
tristes
děkuju moc za takový podpis:-)
4.sloka se mi libi ....jinak za sebe rikam,na me je to moc slov,myslenek,divne spletenych,trosku nejasnych...ale vim,ze je hodne lidi,kteri si v tom neco najdou a kterym se bude libit cela.....
S' to nějak upravovala???
Protože mně se to teď až neobyčejně líbí (krom malých písmenek teda;))...;)))...
Fakt, jsem předtím blbě četl či to byl tou horečkou... první sloky uplná extáze a potom dál taky, žeano;-))...
Best.
líbí se mi to naprosto celý...a možná nejvíc ze všeho co jsem zatím psala...nádherný
*
romale - no, jenom trochu jsem pozměnila písmo, jinak žádné další úpravy jsem nedělala - děkuju, žes to četl znovu :-)
Noe1 - udělal jsi mi moc velkou radost, že jsi právě tohle dílo vybral. Všechny dosud Výběrová díla bych klidně vyměnila za jedno tohle dílo. Děkuju.
(a v těch tvých značkách aby se čert vyznal:-))
tip + výběr + klub - klub - jo, chvíli mi to trvalo:-)
Cookie - děkuju moc
dílo bylo zařazeno do Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
nejen klub ještě jednou děkuje Noemu
:-)
prej co jsem zatím psala....spíš co jsem zatím četla....kéž bych to psala:-)))
ale jdi, nač tolik skromnosti ? :-)
díky moc
no....až budu sběratel tipů a budu umět tak NÁDHERNĚ emotivně ztvárnit myšlenky, tak budu king....s velkým K.
Jako ty:-)))
ale kdepak, žádný King, od toho jsou tu jiní, kteří píšou daleko líp než já...a sběratel tipů - to myslíš asi ten můj klub *Tipy písmáků* ? :-)) - jo tam se "sbírají" díla a na konci měsíce se většina z nich zase smaže (nebylo by tam k hnutí:-))...
a ty koukej psát a nebrblat takový hlouposti.ať mám co číst:-)
až po několikáté, ale zato fest*
mnohoslovné, ale hutné ... také jako dadíková tuším ... jestli tě nemám už v jednom almanachu s pegasem :-) velký TIP
velké díky všem za to, že čtou právě tohle dílo, na kterém mi nějak zvláštně nostalgicky záleží
děkuju
Název dokonale vystihuje náladu, kterou báseň evokuje. Celá báseň je v dobrém slova smyslu "vtíravá a naléhavá", hned tak nezapadne. T********
dobře dobře.I název sedí...T
zařazeno do klubu *Tipy písmáků*
:-)
hodně zvláštní, dost mě to zaujalo. líbí, opravdu .... *
třetí sloka nejvíc a i jinak bolnosmutný dojem *
...s hořkostí ...
Těžká na mě, nějak celkově... ale zas takové pěkné momenty,že... no, bez něčeho bych se obešel, něco stojí fakt za to... jako třeba slibný začátek... na druhou stranu by nemuselo být nasáklé kapličkou, anděly a křížem... i když možná muselo... pro Tebe... já bych se spokojil s tím tichým momentem.....
romale
máš pravdu - ten křížek tam být nemusel (a už není)
díky moc za názor :-)
hm...
možná opravdu těžší čtení...asi
i tak děkuju všem kteří se tu stavili
:-)
čas je pomíjivý a báseň se za týden promění v prach zapomění. Existuje jen okamžik tady a teď, který proplouvá věčností...