"Pokud vám partnerka řekne, že jste nula, tak je to jasná urážka. Žádné jiné číslo vás tolik nerozčílí."
Dovolil bych si nesouhlasit. Některé žárlivce by více mohla dopálit dvojka.
Vtipem a postřehem zavanula ta tvoje Absolutní nula.
:)))))..tak ty máš rád dobu ledovou?..no vida..mím tam pokračování..Smutný konec života aneb jak vymírají druhy..:)
..to víš..zatím si musím dělat reklamu sama..:))))
*Nula je docela sympatický číslo, když se ti podaří nafoukat ho při silniční kontrole... Já jsem teda ještě nefoukal. Už asi ani nebudu. Rozbilo se mi auto a já jsem zjistil, že ho vlastně ani nepotřebuju. Proto souhlasim s nulovou tolerancí a dokonce navrhuju zápornou. Pokutoval bych každýho, kdo nenafouká záporný číslo. Když máte na auto, tak máte na pokuty!
:-)) stylove jsi mi pricetl nulu :-))
uau, zapoměl jsem označit okénko, hned napravím...
jen tipu jsem nedopocital :-)
diky diky :-)) po napsani clanku jsem si nulu taky oblibil :-)
Tím 0,0 v návodu na autosedačku bylo jistě míněno, že není podmínkou, aby v ní za všech okolností sedělo dítě. To by sis ani nemohl nikam zajet sám a neustále sebou vláčet fakana. Co se týče věku, v okamžiku početí máme přesně mínus 0,75 roku a co se týče oblíbenosti, nula jistě vede u všech matematiků, zajímajících se o výpočet limit a taktéž počítače by bez ní byly ztracené. Přes tyto drobné výhrady zvyšuji počet tipů z 35 na 36, což je přesně o 1.
je na to kouknu doma :-)
videla jsi Krause, jak uvadel Slovenskou Miss?
to si najdi na youtube a neuveris :-))
taky mam pekny ctyrky - vpravo i vlevo nahore
(ja vim, ze mas jeste taky vlastni zuby...)
ja mam pekny pevny a ani ne moc chlupaty dvojky
hm, a co teprve lezaty osmicky :-))
Dizertaci proboha nééé! (Já jsem inženýr elektro a napůl právník...) :-))
pošlu Ti svou dizertaci, své články ve Vesmíru a eseje do MBA :-))
Mně jsou nuly ukradený - já jsem Áčko!
Vynikající, vtipné, hravé, skvělé! T****
Ale! Neflákáš se náhodou? Brzy nebudu mít co číst!
jo, tohle je fejeton fejetonovič
Vždycky jsem si myslel, že absolutní nula je taková děsná kosa, že zamrne i radiový signál.
Tedy, tuším mínus 273,15 °C.
Tahle Absolutní nula je ovšem mnohem větší sranda.
v bondovske hierarchii znamena nizsi cislo, lepsiho agenta
agent 00 je urcite nej :-)
nicméně nový 007 je taky nula :-/
Sparkie - tohle se hodne blizi fejetonu.
;) ale u nás sa hovorí, nechceme byť jednotky, lebo sú blízko nule:DDD
a ja mám náhodou nulu rada:D
Vaud - já tam i tam byl především pracovně, na našich zastupitelských úřadech, takže jsem toho moc neviděl. Z Kuby jsem si přivezl navíc zápal plic (a strávil s ním předtím skoro týden v havanské nemocnici). Zatím mne nenapadlo to literárně zpracovat, ale asi to zkusím :)
kgirl - díky!! (nějak jsem to číslo nepoznal ;-))
MKbaby - vítej zpátky!! Zrovna jsem dočetl knížku svého spolužáka Honzy Rybáře, kde píše o Gruzii a Kubě. Už se těším na nějaký cestopis od Tebe! Kubu docela znám, protože jsem tam jednou uvázl na velmi fajn 2 měsíce ;-) a od té doby mám pro ni velkou slabost.
Skoro půl roku jsem tu nebyl. Skoro půl roku jsem byl bez mých oblíbených Vaudejetonů. A divím se, že jsem to ve zdraví přežil :) V Gruzii i na Kubě byly s interfernetem trochu problémy... A tak co mám teď udělat jiného než přihodit další tip? :))
Nula na Hrad!
Nebejt 0 a 1 tak si tady ani neškrtneme!
0110101110101011101011111111110111111111101101011011010101010111111111111111111111110101101101110101101010
Zábavné,inteligentní-leč mýlíš se,že nula z nuly vždy jen pojde-tudle z nuly tip.jen Nemově kritice-jaký 3x?0xhurá přece!
MADVLADe - díky! Konečně se nula začíná vyplácet!
..když ti žena řekne,že jsi úplná nula,není to tak zlé...znamená to ,že dříve jsi nebyl ... a stojíš-li ji za vztek v oku...možná dlouho nulou nebudeš...podprsenka nulka...to je jiná...zcela zbytečná věc,myslím...stačilo by obinadlo,ne?Pobavil jsi mé hnědé oči...ještě si tě budu muset dočíst ;-)
Vaud:
Není zač, plně si jej zasloužíš.
mylenka:
To je zatraceně dobrá myšlenka
Co se k tomu dá napsat? Je to prostě Vaud. 00TIP!
BAD_GIRL, Auguste - díky moc!!
Tak se seznam s prvním člověkem, kterej má nulu jako oblíbený číslo. Těší mě :). Nemůžu si pomoct, na nule je prostě něco kouzelnýho......je to dokonalý číslo.
Takže ať žijí všechny nuly a looseři.....třikrát hurá!!! :o)
R_M_M - díky za tip i klubík!!
Zrovna jdu koukat na fotbal - pokud dopadne nula nula, tak to bude výjimečně taky fajn ;-))
basnikalex - díky moc, jsem rád, že se vracíš ;-))
B_G: myslím si, že nula promile je taky mýtus (zrovna jsem četl statistiku, že v sobotu dopolko řídí každý desátý řidič pod vlivem - asi je špatně nastavená norma)
pozorovatel - nic moc? takhle jsem si podporu nepředstavoval ;-))
Alojs - díkes!!
hm, tak fotbal vyhlížím celkem brzy, protože ho budou dávat až zítra
dost těžký téma
nic moc no
*
a nulu jsem chtěl mít vždycky na fotbalovym dresu, ale nikdy mi ho nedali...prej je to na mně poznat i bez dresu
chytré. dobře napsané. nemám tomu co vytknout. opravdu chytré. tip
Zbyhoni - ještě ležatá osmička nedělí ;-) Ale ta má spíš image ležatýho pohodáře, kdežto nula nedělí, protože je neschopná.
Elyn, Yarie, Crae - díkes!! Jsme moc rád, že jste se stavili(y)
Minulý týden jsem psal test z demografie. Asi by ses, Vaude, divil, kolik je u nás statisticky evidováno osob nulaletých. Mraky! Ale je fakt, že jsem asi ještě žádnýho nepotkal :)
Jako vždy tip a klub.
Ta tvoje ABSOLUTNÍ NULA se mnou po ránu pohNULA ! :-)) *tip
Markel, podezdívko - díky!! Jsem moc rád, že mě i po delší odmlce čtete!
Nula je fakt úplně o ničem. Nelze jí dělit a dělá v matice hroznej binec:o)
jejda, to je dobrý:-)))
*
:o)) nuž, četla jsem jedním dechem***
jo a veverku z Doby ledový....taky miluju :o)))
mě by rozčililo, že jsem až sedmička :-)
ale jinak je to moc ukecaný ... better next time .-)
hmmmm ..... ! ..... T
..a odstranit diskriminaci : "nulou nelze dělit" !!
skvěléééé!:)
a já teda jako když počítám do deseti, tak začínám nulou.. (nejsem divná, že ne?!?!?)
jasnej *t
jo - výborně... jsem ráda, že jsem si zase přečetla něco inteligentně vtipnýho... tip
Díky moc za milé návštěvy. Ještě jsem tam něco připsal, ale Delahayeho stejně asi neuchlácholím. Snad někdy příště.
Výborný počteníčko jsi mi navečer připravil, díky a zasílám T
nějak mě zlobí font a vkládání nebylo nějak user si friendly, tak nevím, jestli je chyba jen na mém přijímači ;-)
nechápu - myslíš dvounulka sedm, hm ten je výjimka ;-))
StvN díkes ;-))
hihi
ráda tě tu zase vidím:)
vynikající fejeton, perfektní postřehy. Bavila jsem se:).
*
Mám radost, že po delší době si mohu opět přečíst Tvoje dílo - skvělé postřehy počínající váhou dětí od 0,0 kg... až po závěrečná přání :-))) .... TIP a V