Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVíš
Výběr: KayTee
10. 11. 2005
30
1
3799
Autor
Zbora
Víš –
na prstech
nespočítáš pocity –
Lidstvo kvete po polích
a Zem se mu vysmívá
Víš –
nesmíš za vším vidět objem
řeky vysychají
tak rychle
jak se plní septiky
myšlenkami na nápravu
společnosti
1 názor
Rybanasuchu
27. 10. 2010Usmáty_autor
17. 02. 2006
???? ...vždyť já Tě vždycky jenom chválim...mám začít prudit, bys byla spokojená? :o)
Kdepak Crae...už se zase projevuje nevýhoda netové komunikace...myslel jsem to v dobrém. Kritiku většinou unesu, i když od Tebe se mi negativní unáší hůř, než třeba od nicku: Jsem_tu_nový_nic_o_tom_nevim_ale_vim_že_to_je_blbost :o)
no ale já ji od tebe přijímám taky s děsným šklebem, ale přijímám:-)))
ty se na mě zůobíš, že jo...nechci si tě vyřadit z oblíbených a nenuť mě myslet si, že neuneseš kritiku
Pozorovatel: jsem to tam objevil až teď :o) No, Ty taky...asi už to tak zůstane :o)
Zbylé budou ještě víc učitelské...ale určitě je sem nedám všechny.
Crae: to je celkem blbý...měla by sis mě vyřadit z oblíbených, protože těch víš ještě pár bude...anebo je prostě přeskakuj :o)
Smetiprach
10. 11. 2005kouzelná_květinka
10. 11. 2005pozorovatel
10. 11. 2005
v septiku mi zemřel kamarád při záchraně souseda, nemůžu se proto plně soustředit na dílko.... ale první půlka zatím dost dobrá!
vrátím se, ju?
Whitesnake
10. 11. 2005Whitesnake
10. 11. 2005tři_černí_mravenci
10. 11. 2005
Kytka: kamarád výběr taky rád :o))
Pozouš: napsal jsem jich včera něco přes 30...když už jsem se do toho pustil...a všechny se jmenují Víš. Budu vás tady s nimi zásobovat...upřímnou soustrast :o)
Callisto: smrt si bohužel místo nevybírá...ale nemyslím, že by bylo nedůstojné zemřít v septiku...záleží spíš na tom jak a proč.
Děkuju za zastavení.
Whitesnake
10. 11. 2005
prosím nerozebírejte to..................
tak jsem se snažila čísti a už to jde :)
musím říct, že tohle je opravdu o něčem, takže snad jen...
vím ;)
t
btw, těším se na další
kouzelná_květinka
10. 11. 2005Whitesnake
10. 11. 2005pozorovatel
10. 11. 2005
můj pocit - příliš účelné (prvoplánové)
navzdory tomu - ne špatné
na (můj) tip je to však trochu málo