mám něco obdobnýho, jen trošku staršího. leč ne vypointovaného jako ty. ale zase je to jen úryvek...
Super,konečně mě ty napatalaný kočky nebudou znervozňovat...Ale je to docela síla,nevím jestli to tý holce za to stojí.Je fakt smutný,že je to klidně možný
Ale stejne je dost smutny ze po ranu je nejzabavnejsi se pri isteni zubu vychcat do umyvadla :)
Je to pekny, jen nevim, jestli by to takova fiflena zvladla...
To vis, oni lidi toho napovidaj.
Velikonoce ti take preji hezke .... a spoustu prima koledniku.
kujuuu,ale pozor,nikdy neříkej nikdy posledním skelničkám...;)
veselé velikonoce
S ´´poslední skleničkou´´ jsem defnitivně zkoncoval na Silvestra. A ted mi tady ta samá skleněná nádoba předvedla striptýz celého světového ´´ženství.´´
Můžeš mi ted poradit, jak nemám ve chvíli, když ...
´´v osm hodin večer přišla do baru mladá dívka ve velmi módních lehce pokrčených mini šatech originálně ozdobených nápadnou broží. vlasy měla vyčesané do elegantního drdolu. všichni přítomní muži oněměli úžasem nad tím půvabným stvořením
....mohu dnes po přečtení tvého ´´díla´´ oněmněti úžasem... ?
Tip.
hohohoooooooooo:)to je fajne:) no jo*
tys tu ptákovinku eště nečetla? přiznávám, tak trošku revolta vw smyslu autentičnosti pro literární soutěž...chi
ale stejně díííííííík za všechny dnešní tipy:))))
díky moc! a to je to napsáno ještě mírně, by ses divil, co dívky dělají, když si myslí,že je nikdo nevidí... teda ne že bych si o mužích dělala nějaké iluze...:)))
hmmmm, úplně jsem se zasnila při vzpomínce na smutného jana:))) Pavlíka kerého? Příště jen necenzurovat, ať se patřičně vyděsí, jaká ve skutečnosti jsme vílí stvoření:) no, můj názor znáš, dílko je výborné a hlavní je, pokud je spokojen autor takže buď na to hrdá:)))
ponor do životní "filozofie" některých jednodušších slečen, kterých je, mám pocit, nějak víc a víc a víc... líbí se mi moc, i když z ní na mě padl trochu spleen . t*
kujůůů, myslim, že ty pravé moderní dívky mají ještě jednodušší životní názory a myšlenkové pochody...:))))
jo, lyrae, myslim, že to neuslyšíš z úst autorky... křápek to tušim nevybral...fňuk...:(
Blbec!!!! Ignorant jeden!!! tak ti uspořádáme soukromé naturalistické čtení...:) jak tože to nevybral? snad se našel ve vaší třídě nějaký větší skvost?
asi jo, já nevim, když se předčítalo třídně, spala jsem spokojeně na lavici...já bych vybrala pavlika a jeho našeptávače! (ale křápek měl scenzurovanou verzi, takže to může být tím...)no jůůů, život je SMUTNÝ...JAN :)))
huh! hustý :-)))
Myslím, že to opravdu sedí a žes to vystihla.
Skvěle napsáno (akorát úposlední větu bych oddělila od předešlého odstavce) *T*
chů, magická hrnice dvaceti tipů překonána!!! (hm, připadám si jak voloďa:)))))) kujů moc, já se při psaní zas ohromě bavila...:)
kujů, chrochtám blahem!!!:))))))))))
dokonalé, málem jsem sebou sekla smíchy:))) fakt výborné, jestli to letos neuslyšíme na čtení, tak odsoudím všechny profy co s tím měli co do činění:))) docela humus místy:))) a brož mě dostala...ikdyž ty sliny na záchodě...prostě fakt povedené, to téma nemůže už nikdo napsat líp:)))tip jako blázen
Tohle fakt stojí za to si to přečíst!
kuuurva
*tv+par avi/muze se libit
popremyslim o klubu
chi! to je správná reakce!:-))) dík
to bylo uznani
ne pomenovani:)
Co všechno děláme?
Protože máme ptáka, drbeme se na něm. Drbou se valaši i hřebci. Je to přirozený, ale to nepochopíte, protože ho nemáte, a nesvalujte to na to, že se nemejeme, protože se drbem i právě potom, co vylezem z koupelny. Ženský nás za to neustále mlátí přes ruce, přitom my je nemlátíme, když (se) drbou všude jinde
:o)
hm, to nejni zrovna kritika k mému "veledílu", že ne? mimochodem, celkem vim, co páni dělají, ale protože dokážu zachovat tajemství, statečně o tom mlčím, aby o ně dámy neztratily zájem!:-)
nerada to říkám, vihare, ale ty se v tomhle tématu docela vyžíváš...:-)
Jste mě zvrhly, vy.. vy.. vy skoropanny, že já sem vůbec lez..
na nás to nesváděj, alibisto!!!:-)
ste mě zatáhly do klubu a svlíkáte...z mé skorojinošské kůže jo!
"hoch hroší kůži má,
proč není hrochem?"
...to je skvělá písnička...ach...
"ten cit ho spaluje jak svíci plamen,
umře snad zaživa, zbytečně mlád,
tři slůvky pravdivá než bude ámen,
on měl ji rád, on měl ji rád
mu na náhrobní kámen dejte vytesat!"
pardon, chce se mi zpívat, to ta zmínka o kůži... no, obviňuj si nás jak chceš, my jsme čisté jak okvětí bílé lilie, viď, kolegyňko?:-) jo, a jdu se věnovat něčemu bohulibému tak se mějte a diskutujte v diskuzích, ne kritikách, radši...
skoropanna nemuze byt zvracena, to ty si tady pokazde vyberes nejake zajimave tema, tak to na nas nehazej ... laskave :-))))))
no jo, je to naturalismus :-)
ale vážně - zkoušela's už někdy zapálit prd? Ono to fakt může dopadnout jak South Parku, no prostě to dál nebudu rozvíjet, ale je to nebezpečné....:-)
Ještě jedna prosba před pochvalou: Nepiš nic takového o chlapech :-)
jinak: --*[skvělé!]*--
:o)
neboj, ale vědět, co všechno děláte... to by byl matroš...:-)
ne, raději ne (btw nevím, jestli's viděla Kubáčkovy fotky z jarňáků) :-)
ee, pošli Efka86@seznam.cz
díky, úplně se rdím a tetelím blahem...:-)))
zatloukání hřebíků je všeobecně jednodušší...:-)
Třímáš-li v ruce kladivo,
celý svět je pro tebe hřebík.
vihar: jou, jou ... at ziji!!!!!!! :-)
tý jo, já mám výběr! juch! :-) půjdu slavit, myslím...:-)
slav, jen slav, ale bacha, at ranko nedopadnes jako jiste moderni devce :-))
hmmm,až taková rána neznám...:-) (škoda...:-)))
chichi ... vis jaky je rozdil mezi nami a tou slecnou? za ni se nekdo otaci aspon ten vecer .... chichichichi :-)))))))))))))
eee, jinak: za ní se někdo otáčí JENOM ten večer...:-))))))))
jou, jou, to je lepci charakteristika :-))
skoropanny tu vlčí, zdá se :-)
kdo říkal,že se pokoušííí???? super,skvělé,zatím nej,co jsem od tebe četla.Smála jsem se celou dobu :-D dobře zpracované ...a že by i pravdivé...měla bych si to přiznat i k sobě? snad ne :-) tip- tipík-TIP
"zatloukat, zatloukat!"
zlaté pravidlo...:-)
Péčko: že bych změnila název? třeba : ONO ? nebo ONA? jako JÁ tam určitě nebude, páč jsem ÚPLNĚ JINÁ!!!:-))) klub sráčů jsem neměla tu čest vidět...
eli: chi, dík, ale ten makeup bych až tak neproklínala, je to skvělé bojové líčidlo na lov vysoké zvěře!:-)
strhující práce - líbí se mi moc
Tip a V
dílo je zařazeno do Výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
:-)
zařazeno do klubu *Tipy písmáků*
(ne - už vážně žádná avíza neposílám :-)
omlouvám se všem
hahá, to je tak sympaticky zvrhlý, že to musí k nám :-) *
díky moc...udělali jste mi velikánskou radost!:-)
jou, jou, zname je vsichni, tyhle slecny, nekteri je obdivujou v jejich krase a jini vidi tady tohle moderni devce :-))
at zije Veroda, make-upy a jine sunty :-))))))
jee, ja opomnela (stydim se) .... ale urcite.... *
je to mladý a myslí si že to může všechno, ale co je moc to je příliš, že?
tohle, to za mejch mladejch let nebylo! no nepřipadá v úvahu...
ale zase z teho uměleckýho hlediska je to napsaný pěkně to já zase uznám. akorát po drdolu bych dala buď "a všichni" a nebo další odstavec aby to líp zaznělo. dala bych temu 1*.
kujů moc, je mi jasné, že to asi většina z nás alespoň trošku zná...jen čekám, kdy to někdo šoupne do klubíku fekálních výparů...:-)
paní urbanová: děkuji za ocenění umělecké formy dílka. od ženy životem tak protřelé bych ale nečekala, že ji pohorším...myslím, že jste zvyklá na větší zvěrstva...:-)
honzzik: myslíš? aby se jara nenaštval že przním ženství...:-)
milli+morgy: jestli jste se bavili, pak je to jen dobře!:-)
+avi
H: to bys měl...:-)pro můj lepší pocit...chci znát názor profesionála:-)
Tleskám v úžasu všema čtyřma podkovama.
Jsi třída poslednískleničko!
(Pokud je to ovšem životopisné,
no tak potěš koště... neé abys to vzala doslova :o) )
T
:-)))) Tak to je mazec. Vystižené!!! ***
Dílko jak na školní nástěnku, nebo spíš do klučičí šatny.
Syrovostí obsahu, zručností zpracování..leč ...no, i takové bývají, znám ze školy.
T+klub
+ špetka avíček, snad to s holkama nešlehne tak, jako se mnou :)
lidičky, děkuju a přijďte zas!:-)
jestli se tahle věc dostane do autorského čtení na gymplu...
Havranka: díky, úplně se rdím! a já myslela že mě někdo obratem zařadí do fekálních výparů a největších sraček na písmákovi...:-) i když co nejni, může být, že...:-)
Vihar: vůbec si s ní nejsem podobná-veronu totiž nesnášim!:-)))
a co tvůj řezník?
jsem ráda, že mi shelli rozumí...asi podobné věci dělá taky..:-)a pokud to pobavilo i jehehemana...
Řezník mi leží naškrábnutý rukou pod klávesnicí, místo něho jsem ráno, ještě v posteli na jeden zátah nechal ubodat děvčátko rampouchem...
Nejlepší je mezi holkama nějaký čas žít, třeba na koleji nebo u koní, to odlítaj všechny jinošské iluze rychleji, než chmýří z odkvetlé pampelišky.
je to tak ohavně pravdivé, až se začínám při pšoukání červenat :o)
díky...
tip
V: jo, to je vidíš po ránu opuchlé, nenamalované, pomlouvající, mající krámy...obdivuju když se spolu milenci rozhodnou žít v jednom bytě...
K: překonala jsem magickou hranici deseti tipů!:-)))jen pšoukej dál...nechci vědět, jak by to dopadlo, kdybys nepšoukala...:-)
Jednoduché - dopadla by jako vychrtlá kobyla s kolikou :o)
Ty krámy jsou to nejmenší, pokud se je ovšem nesnaží neúspěšně přetlouct nějakou příšernou voňavkou... zato ty tituly, kterými se oslovují mezi sebou, tu psychošikanu, a jak si sdělují a hodnotí navzájem své intimní zážitky, to je fakt pro silné žaludky. Někdy o tom napíšu další povídku. Námětů jsem na koních nasbíral za ta léta hafo.
mrkni na juráška, jsem se ti zvěčnila...nic hlubokomyslného, samozřejmě...:-)
no, máš pravdu s tím sdělováním, ale ti dotyční se to stejně nikdy nedozví...:-)
a máme tady favorita...
jednoznačně ano
pěkný...... :-) (až se mi při čtení trochu zvedal žaludek, s tím citátem je to dobrej nápad.)