Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdybych tak dostal TIP ...
02. 02. 2001
8
0
1432
Autor
Platan
Kdybych tak dostal TIP
hned by mi bylo líp !
Roztančil bych se kolem stolu
a pak se vrhnul střemhlav dolů
ze svého okna v desátém ...
Vy tenhle pocit neznáte ?
hned by mi bylo líp !
Roztančil bych se kolem stolu
a pak se vrhnul střemhlav dolů
ze svého okna v desátém ...
Vy tenhle pocit neznáte ?
Platan: chápu, že je to legrace, to jo. ale stejně... kdyby každej místo za pachtěním po tipech se pachtil spíš po kvalitě svých děl, to by bylo... :))))
Z okna doopravdy padat nebudu, ale z té vaší superrychlé reakce jsem málem spadl ze židle.
PetrViP:...a ty to zas bereš moc doslovně.
Checht:-) a zrovna ti ho dám:-)))ale doufám, že Ti tam někdo podstrčí něco měkounkého, bylo by tě škoda:-)
tééda :-)) hele já Ti taky jeden přilípnu, ale pod podmínkou,
že se mě nejdřív zeptáš, jak se lítá :-)
Astalavista
02. 02. 2001
JiKo, zklamu tě, ostatní sad naopak- z lítání nic nebude. Dopadlo to se mnou jako v tý Mišíkově písničce (z okna moc vysoko, voda moc studená...),a tak taky radši ještě nebudu nebožtík.
Jinak díky ! Takový ohlas na tuhle drobnůstku jsem opravdu nečekal.
papouch: Tak jak se teda lítá (ptám se zcela nezjištně)? Zajímá mě to ovšem jen teoreticky, neb jsem si právě přečetl knížku "Vždyť přece létat je o hubu" a tak radši zůstanu všema dvěma až čtyřma na pevné zemi.