Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnd we are making love....
14. 11. 2005
9
4
2385
Autor
assez
Tenkrát jsi mě nosil
V prstech
Polehoučku
Jsi mě vždy položil
Na klávesy
Zahrál jen Sebe
A já navždy
Tesknila
4 názory
To je ta slabost pro klavír..istky-k?
Jdu zkoušet na klapky Muse...
Link it to the world
Link it to yourself
Stretch it like a birth squeeze
The love for what you hide
The bitterness inside
Is growing like the new born
When you've seen, seen
Too much, too young, young
Soulless is everywhere
je to na jedenáct stránek...kruciš :D
Mr.TeepeQ*
Pickwick : moc jsi mě potěšil,vážně...abych byla rozpoznatelná mezi ostatními jsem si vždy přála ! :-) děkuju :-) btw kluci,kteří umějí hrát na klavír mi přijdou strašně okouzlující a mají už od začátku velké plus a navrch nad ostatními...ber to jako svou velkou výhodu...moc to obdivuju :-))
děkuju za doporučení, je moc krásná, máš úplně osobitý styl psaní...až je to zvláštní, ale možná bych už teď poznal tvou básničku mezi jinými i bez napsaného autora...prostě je to takové...tvoje:-)určitě veliký typ:-)
btw: taky hraju na klavír...tak třeba...někdy:-)
Tenkrát jsi mě nosil
V prstech
Polehoučku
Jsi mě vždy položil
Na klávesy
to je milé, ale ještě radši mám kytaristy...a kontrabasisty:)
smekám svůj širák: takhle mě už nějaký čas neoslovila žádná báseň - úžasný minimalismus - opravdu krásná :-)
Frenki : jeee,ty jsi mě tak potěšil :-)) děkuju děkuju,doufám,že i v některé z mých budoucích básní najdeš něco ,co tě zase zaujme:-)
Helter_Skelter
15. 11. 2005
děkujuuu všem moc :-)
K Anče : děkuju moc za tip,udělala jsi mi velkou radost :-)
eleja : navzdy je proflaknute,no jj :-) ale chápu a děkuju:-)
vesuvanka : název znamená " A my se milujeme..." :-)
Marnotrat : děkuju...doufám,že to bude i nadále paráda :-)
Helter Skelter : děkuju:-)
tak tahleta už ano...slovo tesknit sem snad, co živá se, nevyslovila...cítila ano*
tatok je lepsi, o moc ... ta predtim je moc patos na mi :-)
libi, jenom bych zmenila navzdy za neco mene proflaknuteho ... ale i tak *