Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV.
15. 11. 2005
0
1
1339
Autor
Kratas
V.
Spíš?
Sníš?
Blíž jsi,
víš?
Výš,
hebká myš,
šedá plyš,
v dlani díš,
kamínky z Vinohradský spíš,
usnu dřív,
tiše piš,
budu blíž,
však Ty víš.
1 názor
ceder_john
16. 11. 2005ceder_john
15. 11. 2005
A co bys z toho chtěl? Možná když si budeš moc přát, tak třebas vrtulník.
ceder_john
15. 11. 2005
Tak to záleží na tom jak moc jsi byl hodný a jestli jsi včera snědl celou večeři bez remcání. Že Ty jsi v diskrétnu vlakový stanice četl magazín pro volné chvíle moderního muže? Pravda dneska je moderní držet se módních trendů. Playboy je bezva a ve spojení s mašinkami.... šššššššššš NERUŠIT ;-)
ceder_john
15. 11. 2005
Prosímtě kohopak tady urážíš? To jsi tak slabomyslný, že se musíš snižovat až k vulgarismům? Vskutku nepochopím Tvou vztahovačnost a evidentně Ti humor a recese nejsou příliš blízké. Jak můžeš vůbec kritizovat cokoliv, když neumíš ani slušně komunikovat s lidma. Nebo je možné, že Tě omlouvá Tvůj mladý a nezralý věk.
A dovol mi citovat:
"tvý chování
je dětinský, směšný, hrozný..
všechno ti to musím sdělit"
ceder_john
15. 11. 2005
Ze své urážlivosti a mé urážky nevybruslíš jen tak, že urážku, kterou jsi předvedl přeneseš blíže k recesi. Nazývat kohokoliv "pičou" není vůbec směšné. Baník. Teda pokud bys byl z Ostravy, bylo by Ti prominuto,ale dle Tvého slovníku jsi středočech (ne-li pražák) jak Brno.
ceder_john
15. 11. 2005
No cement, o Tvou omluvu nestojím, jen dokazuješ svou nadlidskou inteligenci.