Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘasy
Výběr: hai_mal, vesuvanka
16. 11. 2005
9
0
2911
Autor
Marnotrat
plavé vlasy vonící
vodou a heřmánkem
v neděli po kostele
oprostí se kuratele
z ruk v látce hrubého serže
ani v lásce
tady se nelže
nej… mezi laněmi
znamení skopců
ohýbá dlaněmi
kukuřicím klasy
do kopců
nevěřícím čistým duším
v leže
dravé řasy
probodnou červánky
Jarmila Moosová Kuřitková
16. 12. 2005
nej… mezi laněmi
znamení skopců
ohýbá kukuřicím
dlaněmi klasy
do kopců
je celá krásná.... TIP a V
tedy to byl fofr /vteřiny?/ :-), ani jsem nestihla zapochybovat, děkuji
nějak moc zrovna ne, ale poslední sloka je k.r.á.s.n.á. ... ta je přímo tipózní!
takže jsem drapla čaka, totiž čapla ptáka, ale co...:-) čapí vrazi žabí :-)
a bacha na mušky a moušáčata - to jsou taky potvory potvorovaté ;-)))
fly, little fly, very little fly :-) oč je ten náš jazyk hezčí, co? :-)
Whitesnake
16. 11. 2005ceder_john
16. 11. 2005ceder_john
16. 11. 2005
ty kluku jeden, já jsem si tě přelouskala a nepřijde mi, žes chyběl..., spíšs asi hodně zlobil, viď? :-)
ceder_john
16. 11. 2005
moje přirozenost, také dostávala zabrat, neboj, ale bez frází...je fuk, kým a jací jsme byli, teď jsme přeci "ušlechtilý" lidé :-)
...a cítíš se?
děkuji, že jsi poseděl, necintal na stůl a hlavně, že ti chutnalo :-)
...já si Romane také pošmákla :-)
ceder_john
16. 11. 2005ceder_john
16. 11. 2005
Marnotrat: až dneska jsem se dozvěděl že jsi ŽENA, nejsi uražena, chutnalo mi moc, taky dýško jsem dal ani jsem neváhal.
nemyslela jsem z touhy, ale že se cítíš divně. taková cedrová sonda do johna :-) něco reflexního, to bývá nej...
není snad "divno" - samo námět?
když sám chtít nebudeš, nikdo to z tebe nevypáčí, blázínku :-)
žena, uražena? proč? chyby jsou v lidech ...i rodech :-)
spropitné je fpořánku, servirum pikolinum je nevděčné zaměstnání, ač je to povolání s posláním :-)
ceder_john
16. 11. 2005
proto je tužkám umožněn zpětný tah škrtací, dlaním reflex maškací - s možností zavěsit přes hlavu do odpadkáče a na klávesnici příslušné klapky mazací :-))
nevím, jakým stylem tvoříš, ale třeba by tě "divnoreflexe" bez nadhledu následující den překvapila, popřípadě nakopla správným směrem. :-)
...a to správně je, domnívám se :-)
ceder_john
16. 11. 2005
tak a teď jsi mě tedy dopálila!! :-) aspirovala jsem do tvého klubu a mám po vtácích :-)
...dávej si naTo pozor! ...zákeřnice - výběrnice :-)
Marnotrat - na "můj" klub máš jaksi poněkud málo tipů :-))) zatím tedy...
ovšem členy stále přijímáme :-)
deníkování je asi samozřejmost, ale... proč já hus, pořád ALEjuji :-)
...v deníku jsou pozoruhodnosti, nápady které tě oslovily, mají váhu a třeba i smysl, ale :-) při té /jak jsme to nazvali "divnoreflexi"/ zbývá jen "náser" /to jsem tu někde četla/ a možná by ses divil, jaké perly se mohou v takovém "shitoidnu" zrodit.
...ohehdy mě zhmotněné příjemně překvapilo :-)
ceder_john
16. 11. 2005
jest zde o mnoho snadnější možnost vyhledati tento jistě skvostný klub, kliknouti na členství a voiláááááá - doporučuje 5 z 10ti písmáků :-))
doufám jen, cedříku, že nejsi nazloben :-)
tvé upřímnosti si cením, i když je ti vytýkána; byl to příjemný podvečer
měj se hezky
Lucie
žádné číslo bot? žádná krevní skupina? ...a nevybafne na mne někdo? :-)
...je-li to tak prosté - jdu prostě do toho :-)
ceder_john
16. 11. 2005
klub bude velmi potěšen členstvím někoho, kdo s jeho původní myšlenkou jaksi až tak nesouhlasí:-))
děkujeme:-)
Nerad odbočuji od velmi zajímavého rozhovoru, ale ta báseň tam nahoře se mi moc líbila.
Krásný:)