Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTa nejmilejší
18. 11. 2005
3
2
2626
Autor
Dickers
Přál bych si mít talent
Okouzlit tvé oči.
Jiný má však patent
Sotva do místnosti vkročí.
Tak ti kradu úsměv
Neznám hezčí chvíle.
Rozehřívá píseň na zpěv
Zbarví stěny bílé.
Tajnou lásku ponesu si
V úsměvu,když vzpomenu si.
Na tvé oči,na tvou radost
Na mou věčnou v srdci slabost.
2 názory
Tomanová Nicol
31. 01. 2007
Aha, že by tady byl ten starý styl?
No, upřímně... je to dost hrozné, ale ještě ne tak hrozné, jako jiná díla podobného ražení. Rýmy jsou strašně laciné (oči-vkročí, radost-slabost). A celkově... asi tam byla půdovně hezká myšlenka, vyjádřit se k milované osobě, ale tohle spíš zní jako parodie :-)
Nebudu to nějak extra kritizovat. Tvůj nynější styl je mnohem, MNOHEM lepší!!!
Pisces-úplně souhlasím:))taky si to čtu, když se chci zasmát:)Radši city prožívam a láska kalí rozum:)Je to hrozné, ale psané z lásky:))
Vlastina1971
09. 12. 2005
má to cit, ale dalo by se to napsat určitě jinak... ale já osobně bych byla šťastná, dostat něco takovýho :o) takže nevěš hlavu... pořád lepší mít kritiky na zpracování než na to, jestli tě posuzují jako chladnou skálu :o)
Myslím, že to má něco do sebe, třeba rým talent-patent se mi fakt líbí, to je dobré řešení, ale celkově by to mohlo být o něco propracovanější, aby bylo vidět, že sis dal opravdu záležet. Aby to nebyla jen taková rýmovačka o lásce:)
můj názor není totéž co vážná kritika (psáno na žlutém podkladě)
za sebe můžu říct, že ne-e...neoslovila ani myšlenka ani zpracování ikdyž nepochybuju o ryzích citech do básně vložených