Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semaringotka na tri prsty
20. 11. 2005
3
0
2847
Autor
zana_zana
...na stole ležia pomarančové mesiačiky, ktorými Korsakov kŕmi čmeliaka z rádia.
Hneď vedľa starček Gepetto kúpe sa v pilinách.
Tak toto je skutečně hardcore. Díky za (soukromé) vysvětlení. Občas jsem fakt dost nechápavý.
Tahle soutěž o atmosféru čtyř slov se zvrhává v pěkné rébusy. To se mi líbí. A slíbený tip*
"Soutěž" v uvozovkách.
Například já :-)
StvN, Alois, pozorovatel, plovárna a další.
plovarnu som citala,tebe i pozorovatele taky,tak idem este na na prvych dvoch:)
vcul ak budes vediet o niekom novom,pls.avi:)))
dakujem,je to taka mini reakcia na StvN a udalost Povidkaři:)
ako posledne vety poviedky..
Něco mi tam chybí. Jo aha. Některá klíčová slova.
Občas jsem dost nechápavý. Bylo by možno to trochu osvětlit?
P.S. Já vím, že jsem šťoura, ale nejsou dvě věty málo na vytvoření atmosféry? Jako obraz je to pěkné.
trigare:neviem ,co by si chcel osvetlit,ale pokusim sa
ak napises co konkretne...
Co osvětlit? Mno, ... třeba ta klíčová slova. Kde se v textu, či kontextu nachází.
Pravda, je toho celkem málo, ale když si to představím jako konec povídky, svým způsobem jsem s tím dílem spokojenej. Tady je spíše potíž s tím, že jsem měl velké požadavky, šest slov, na jednu atmosféru. Tobě by stačila slova dvě.