Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se. . . žízeň
Výběr: vesuvanka
20. 11. 2005
10
0
2288
Autor
hai_mal
Nechtěj mě líbat
zapomněla jsem
jak pampelišky na slunci zrají
s větrem odcházejí do světových stran
a nikým nepoznán
vracíš se ke mě
Nechtěj mě milovat
probudila jsem
spícího netopýra bezdůvodně
když vzhůru nohama svět vnímal
bezbolestně
Nechej mě raději spát
netušila jsem
tvůj dnešní sen si strážím
žíznivá po vodě
v blízkosti dutých stromů
do větví vrážím
Přenech mě náhodě
a o hladu běž domů
já žízní zmírám
k tomu
ElessarElanesse
13. 03. 2006
Překlep prominut. - Né nevrčím, to mi jenom kručí v břiše. :-)
I duše je nástroj, a na ten umíš.
I když duše je spíš společník než nástroj, dodávám abych byl neprůstřelný.
sisi - děkuju moc
(zdá se, že ses rozhodl "mě" přečíst skoro celou) :-)
díky za to
Ale ano, jestliže je poezie prsty, tak ta tvá se (často :-)) dotýká mých strun.
A jsem sidi - žádný/ná sisi !!! (Těch ! bych mohl víc, ale jsem mírumilovný člověk).
jéééžiši - jen překlep, promiň :-)
nikdy jsem neuměla hrát na žádný hudební nástroj
a proto mě to moc těší, že to tak někdy cítíš
zapomněla jsem
jak pampelišky na slunci zrají
s větrem odcházejí
do světových stran
je moc krásná celá... TIP a V
vesuvanka - pampeliška.....s větrem odchází....krásná fotka
děkuju moc za tip, výběr i za tu fotečku pampelišky...
Díky:-)
Stevenson - premeforovane - přiznám se, že nějak nevím co to znamená ?
:-)
aha - už chápu :-)
ano, metafor je tam docela dost (a to jsi ještě nečetl moje Memento mori :-)))
díky za názor
BAD_GIRL - děkuju moc:-)
zdjr1976 - není nad konstruktivní kritiku, díky :-)
Ne vážně,mě se to líbí,jen občas nemám období něco psát, byla to hloupá věta ovlivněná mojí náladou
TIP
zdjr1976 - to je v pořádku (stejně tak není nutné dávat tip...)
díky :_)
Je nadějná...zdá se lehká, hezký rytmus, fajn forma...opět mám však problém s obsahem...přestože je celkově dobře srozumitelná a má jasnou a čistou atmosféru, je v ní spousta obratů, které mi příjdou navíc, zbytečné, rozptylující. Je moc rozplizlá...vsadil bych na větší jednoduchost. (píšu Ti něco podobného potřetí...příště už s tím otravovat nebudu) ...jo ještě pochvala...je v ní o poznání méně silných slov, než v předchozích dílech, to se mi líbí...a i tip dám :o)
Zbora - taky mívám často problém nejen s obsahem některých zdejších děl :-) Tvoji kritiku si beru k srdci a nejenom tu dnešní.
Možná jindy napíšu něco, co bude třeba lepší, pokud to nebude ještě horší :-)), když já jsem spíš přes ty city a forma mě až tak neláká a použitá slova - jo, souhlas, s tím se dá vždycky něco dělat, budu na to myslet příště. Díky za tvůj názor, opravdu.
rijáh - děkuju:-)
Není zač :o) ...a napsal bych i něco o tom, že nepochybuji, že to bude lepší...ale nebudu Tě rozmazlovat :o)) ...sám bych už konečně rád stvořil něco dobrého.
Zbora - tak od tebe to teda sedí :-))
Co dílo to hromada tipů, jeden Výběr za druhým, i Zlata máš fůru .........:-)
tak jo, jdu si něco zase něco přečíst.
Díky.
To ovšem neznamená, že píšu dobře :o) Naštěstí se pořád docela rychle vyvíjím...tak možná někdy. On člověk čím víc toho přečte, tím větší nároky na poezii klade.
tak jsem přečetla.. je to moc krásné, bolestné a křehké.. doufám, že se to dá brzo do pořádku, vážně. po špičkách *....