Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKoloběh
21. 11. 2005
3
3
2757
Autor
Dickers
Daruj mi celý svůj život a neptej se,jak bude dnes a jak zítra.
Mám tvou ruku ve své dlani.
Se vzpomínkou v tvojí lásku překlenu i hořké slzy,překlenu i umírání.
Uplyne nám spousty roků,však nelituji chvílí vzácných s tvojí láskou po svém boku.
Třeba neztratím tě navždy v nebi,třeba budem tažní ptáci,nebo v moři volní sledi.
Pak chytnu se tě zas a znovu
Pohladím tě po tváři
Přenesu tě přes práh domu
Dám slib věčný oltáři.
3 názory
malinká technická - čárka nenahrazuje mezeru mezi slovy, bude to hezčí i pro oči, je to naivně něžné, moc se mi to líbí */
Zdá se mi to zpětně docela dost depresivní a úprava částí básně, či zmluvnění by šlo:)
Hodně lidí co píšou- jsou príchozí, průchozí a jsou tu.
Proto děkuji všem, kteří se zastaví a pouvažují- pouvažujou:) nespisovné slovo-:) za oddech. A chviličku co zabere čas tady a teď:o) Ahoj lidi
MaryAgness
15. 12. 2005
Tak tohle znám,ale kdyby jsi ten konec tak neuspěchal a trošku si s ním pohrál jako s úvodem dal bych i TIP
souhlasím se zdrjr1976,ale být tebou bych na oltáře moc nemyslela,znáš to:Kdo pospíchá se svatbou,bude mít dost času toho litovat:))))
naivo.....to k myšlence, jinak forma dobrá to ano,
Daruj mi celý svůj život a neptej se,jak bude dnes a jak zítra.
tohle je fakt dobrý, ale tak nějak vynucující, sedělo by mi tam spíš daruji ti celý svůj život.......
souhlasím s vámi:-)))mohl jsem to taky rozepsat,jak jsem si vsiml,že to hodně lidí požaduje-ale já zas tradičně dělam ůplnej opak:-)))jééé a máš svatou pravdu,ta zrychlená část má i svoje opodstatnění,ale nelituju toho jak jsem to napsal,alespoň mám ponaučení do příště.Dík lidi,vezmu si to k srdci.