Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV peri hled! aneb Sbirka na zachranu zirafatek
Autor
Elyanne
Vazeni a mili p. t. pismaci!
Videli jste uz nekdy zirafe? Pokud ano, urcite si pamatujete, jak bylo roztomile, a pokud ne, jiste si ho dokazete predstavit - vypada totiz jako mala zirafa.
Bohuzel, hned, kdyz se takove zirafe zirafe narodi, potka ho vcelku nemila zkusenost, a to pad ze znacne vysky. (Jo a pak maj na hlave takovy ty boule, ze jo...)
Z toho duvodu jsem se rozhodla usporadat jedinecnou charitativni akci na zachranu zirafat v prazske ZOO.
Kdy: 17. 12. 12:30?
Kde: To se domluvime pozdeji
S sebou: Polstar (Byla navrhovana moznost s elastickymi lany, ale nevim, komu by se je chtelo uvazovat, podstrcit pod zirafu polstar bude znacne jednodussi.)
Upozornuji, ze vsechny donesene polstare by mely byt urceny pro zirafata a predany osetrovateli.
Tedy, vsechny az na jeden. Nasledkem prekecu se po zachrane zirafat uskutecni jeste zachrana polstare.
Polstar bude polozen na lavicku na frekventovanem miste. Pravdepodobne bude unesen civilni osobou, nacez nastoupi specialni oddil ozbrojeny pytlicky s levanduli a hermankem (munici dodam) a vodovymi barvami, kdo chce byti dustojnikem, necht se oznaci nocni capkou. Unosci bude na celo namalovano Kainovo znameni, ktere bude nasledne otisknuto do polstare. (Bude-li treba, pouzijeme i nasili, jak navrhlo dite_na_skleniku.) Tento proces se bude opakovat tolikrat, kolikrat na nej budeme mit naladu. Pamatecni polstar bude uchovan pro pristi generace.
Jeste to nevim jiste, ale vecer by se mohlo jit na pivo, blizsi informace budou podany s predstihem.
Ucast laskave hlaste do kritik.
V peri hled! (jak navrhl pro zmenu gr_4you)
Na dobro zirafatek mysli:
Smetiprach
Exorcista