to je nějaká hádanka jenyku? Mám to, sou to majdy! Jaká je výhra?
Jo jasně, nikdo neřek, že ne...ale nenapsal, slabší než kdo nebo co...:)
já na žádnou ženskou nedřu... mam co dělat abych unes sám sebe
eště žije, ale to jenom proto, že donesla reflex
Zámotku, jak slabší?! Já náhodou dávala předevčírem sousedovi masáž...až řval, ať přestanu, že to srašně bolí. Ale řikal, že to momohlo. A s nákupama mi nikdo nepomáhá, páč víno a cigárka dokážu vodnýst sama...
No, včera sem kupovala prášek na praní-teda dva (barevnej i bílej)-ty těžký byly...ale je to o posilování (každej do jedný ruky)-abych byla silná a eště silnější:))
... a kurva ... !!! ... ***
pozdě, už sem to odeslal, měls mi to napsat dřív...
prča,takovejch je tu málo
je to sqvělý, bohužo ne jako celek nýbrž jako víc miniatur, který by se mohly rozvinout do víc věcí...posranej husák...nový ATIny..
je toho fakt moc ale aspoň klub :-)
Sice, jako žena, bych měla kategoricky odmítnout toto dílo...a mít nějaký ty ublíženecký mravokárný cancy, ale nebudu. Vono to tam totiž sedne jak prdel na hrnec...samosebou i do klubu.
no, mravokárný cancy sou to poslední co bych od tebe čekal (teda až na to, že pychnu, prej :-)
Ts, já sem uvědomnělá žena...a krásná:)
svůdná feministka...konečně to z ní vylezlo :-)))))
zrůdná feministka..ani neznám přesnej výklad tohodle termínu - každopádně nepiju dnes, abys věděl:)
a to by bylo třeba oslavit...třeba pivem, jo je to začarovanej kruh :-)) já ti ani nevim, jestli sem živou feministku někdy viděl
já neviděla ani mrtvou - vlastně nikoho mrtvýho eště...jenom zvířata. Žádný oslavy nebudou...na zejtra mám naplánovanou procházku a dvě piva od cesty, to neni oslava..
nikoho mrtvýho? a co ta moje fotka?
souhlas ta oslava je hodně symbolická
se dvěma plechovkama
No fakty ne - jenom v bedně a v bijáku, ale to se nepočítá...mrtvolu na živo prostě ne - možná, jestli se jednou sejdem:)
"mrtvola na živo" zní trochu jako recept z prima vařečky, to bude asi s nádivkou :-)
nějak bych se slez ale je to ve hvězdách..já než se k něčemu rozhoupu