Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePolovina
Výběr: jenyk
27. 11. 2005
5
6
3554
Autor
Narriel
Cigarety
kouřím jen do půlky
natruc
abych si mohla
nadávat
až nebudu mít na Startky
6 názorů
TOOT
Přeqapuješ mne!
Co jsem tak letmo stihl zachytit asi bych Tě měl taky znát z dřívějška pod jiným jménem... Asi. Ale hlavně se divím že víš co a jak píšu.
Hmmm...
Hmmm... Je škoda že si jeden nemůže přečíst VŠECHNY komentáře. Zéjména pakod toho co dal výběr. Tehdy. Před lety. A mezitím se asi smazal a proto to co jsem zmínil.
Prostě: SMAŽEŠ SE A SEŠ SMAZANEJ. NEBO TĚ SMAŽOU JINÍ...
Jinak su rád že už nehulím. Asi 20 let. Stačí když chlastám...
Přesně!
Je to výstižné a pocitově blízké...
Taky podobné příběhy znám...
Asi si koupím malbáče a budu si nadávat, že nemám na vánoční dárky pro své blízké...;)
Myslim na to smazřejmě, ač zažívám ňáké výpadky životní... ale zanedlouho to budeš mít na mlejlu... Totiž přímo tam bych se bál... aspoň si budeš moct počíst ěnco na úrovni;))...
romale : Davidoffky... to bylo taky jedno takový období... o tom možná někdy příště *úsměv*
jenyk : Mrzí mě, že Tvou babičku nemohu poznat...
Víš, asi... bych se jí ptala na spoustu věcí...
Možná by znala odpověď.
Babičky skoro vždy znají odpověď... *lehký úsměv*
Musela to být výjmečná žena.
Narriel: Taky si vzpomenu... a usměju... to je dobře...
Jenyku,
ač tuším, že šprým obrovský si ze mne robíš... pošlu Ti to...;)))