Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMuj syn a ja...
Autor
Andulka
“Mami, pojd se se mnou divat na film,” laka me k sobe do pokoje muj pubertalni syn.
Padnu k nemu na postel a on mi rika, ze ma hlad. Tak mu nabizim pizzu z mrazaku, amolety, spagety….nakonec kyvnul na rozpeceny chleba se syrem a pomazankou. Je fakt, ze bych mela uvarit normalni veceri, jako normalni matka, ale cely den jsem delala na pocitaci, v hlave mi to nemysli a stat u plotny je ta posledni vec na svete, po ktere touzim. .
“ Pojd, ukazu ti, jak se to dela, aby ses umel o sebe postarat.”
“Az priste, mami.”
Stve me to. Ale jako vzdy jdu a postaram se. Mam vycitky, ze moje dite je vyvinu a je hubene, protoze nemame nic v lednici, jak rika. Tedy, mezi nami, lednici mame obcas plnou, ale to
on bud nerad, nebo to chce trochu prace. Pred tydnem mi napsal na lednici, “Nejsme somalska rodina, dojdi nakoupit.”
Ja to nechapu, ja kdyz mam hlad, jdu do lednice a snim na co prijdu. Moje dite bude hladove sedet treba cely den a cekat az mu jidlo prinesu. Anebo mi zavola na telefon, jestli si muze objednat veceri domu. Ja si na jednu stranku rikam, ze ho
rozmazluji, na druhou si vycitam, ze nejsem doma a neuvarim mu neco dobreho. A pak si zase rikam, ze se mnou muze jet nakoupit a vybrat si co chce. A jemu rikam, ze kdyz se chce chovat jako dospely, musi se o sebe umet postarat jako dospely.
Ale on je liny, a ja ho v tom podporuji, protoze mam vycitky svedomi.Tedy, uprimne, ja ho podporuji, protoze nedokazu byt dusledna.
Nechce se mi divat na televizi, mam jeste spoustu prace, ale podvedome citim, ze moje dite me potrebuje. Cely minuly tyden nemel cas si se mnou povidat, a ted je same objeti a pusa.A tak si lehnu znova k nemu na postel, abych mu udelala radost a on pusti dvd. Film se jmenoval SAW, a nejaky cvok tam hral hry s lidma a pritom je zabijel, pomalu a sadisticky.
.
“ Mami, pochopila si to? “ Pochopila. A nejen to. Pochopila jsem taky, ze moje pubertalni dite vubec netouzilo ztravit vecer s matkou, ale balo se divat na film samo.
Od zitrka z neho zacnu vychovavat chlapa. Naucim ho varit!