Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJezevčík
06. 02. 2001
6
5
3985
Autor
Had
Seděl jsem na nádraží a čekal, až mi pojede vlak. Najednou přiběhl jezevčík, sedl si přede mne a koukal.Trochu mne to vyvedlo z míry. Sáhl jsem do torny a vyndal buřta. Nožem jsem z něj kousek odkrojil a hodil před psa. Jezevčík nedůvěřivě přičichl k uzenině a zeptal se :
"Nemáš pomeranč ?"
Řekl jsem, že ne a on s odporem pozřel nabídnuté sousto.Zeptal jsem se ho, proč to snědl, když mu to evidentně nechutná? Odpověděl, že proto, neboť je slušně vychovaný - narozdíl ode mne. Hned jsem chtěl vědět, proč si myslí, že jsem nevychovaný? Opáčil, že jsem se ho měl napřed zeptat a pak mu eventuelně předložit uzeninu. Zamyslel jsem se nad tím.
"Hm. Asi máš pravdu." řekl jsem a omluvil se. Pes odvětil, že se nic nestalo a ležérně si pravou packou zapálil camelku. Upozornil jsem ho že za a) kouření škodí zdraví, a za b) kouření je na nástupišti zakázáno. uraženě si odfrkl a odešel. Hladově jsem se pustil do zbytku buřta. To je hrozné jak jsou ti jezevčíci dneska drzí! K nástupišti přisupěl vlak. Nastoupil jsem, souprava sebou trhla a rozjela se. Na peróně stál pes a mával prackou. Aťsi ! Tím si to u mne nevyžehlí! Příště mu nakašlu.
5 názorů
Ten jezevčík byl oprsklej úplně stejně jako všichni jezevčíci... Ale teda s tou camelkou to už přehnal fest! :o))) *t
aleš-novák
02. 08. 2011
bylo to psisko prevít!!!
ale ty seš úžasnej!!! :)))) asi... ;-)))))))))
************!!!!!!!
ježíš, on to jedl jen pro slušné vychování, ale mě nějak divně zašalolkušetvbžíšku ouvajs :c)))
to jsem zas objevila střeštěnou sbírku..Ani kritikám se nedivím, známé firmy :-)))
T.
Velmi mne těší váš zájem o jezevčíkovo zdraví :o). Až ho zase uvidím, vše pečlivě vyřídím :-).
:o))) PES VEGETARIÁN:O)))!!!! hurá!!!! a já myslela že až tam to nikdy nezajde... (já vím na konec ten buřt zblajznul ale...to jen proto, že byl slušně vychovanej)
Jééééé, Šílenka mě předběhla v mém nadšeném jásotu :o))) Jen s tím kouřením to ten jezevčík trošku přeťápl :o) Až ho příště uvidíš, že mu vzkazuju, ať si místo cigára zkusí cvaknout mlíííčka :o)