Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se...do stejné řeky vstoupíš
01. 12. 2005
17
4
4770
Autor
T_O_M_
S ilný
L ásky
Z ásah
A morův
To když jedna za druhou
vpíjí se do polštáře.
S mutek i
R adost
D éšť
C itů a
E mocí
Neví jak má tlouct.
Při vzpomínce na rysy
Tvojí tváře.
Stávám se čím dál větším lhářem.
Když říkám si, že už nic k Tobě necítím.
Vlastně už ani nemám moc co říct...
4 názory
sestricka.slunicko1
23. 07. 2007
Dalo to dost práce, ale ta grafická úprava mne spíše ruší, bere prostor pro vlastní předtavy, jinak opravdu moc hezké */
Jarmila Moosová Kuřitková
01. 01. 2006
Hmmmm:) Líbí se mi to, je to hodně ozvláštěné i těmi počátečními písmeny:)
Matkan_Lopussa
12. 12. 2005
graficky podaný konstatování...a zdá se, že si máš co říct-tak nepřemejšlej tolik o formě a dej to!
Marcela.K.
01. 12. 2005
Neví jak má tlouct.
Při vzpomínce na rysy
Tvojí tváře.
Stávám se čím dál větším lhářem.
Když říkám si, že už nic k Tobě necítím.
t*
... přijde mi to takový trošku účelový ... jakoby bez výpovědi ...
... jinak viz Ruprt ...
Díky všem jsem upřímě překvapený za veskrze pozitivní reakce - bál jsem se že napíšete něco o tom že je to jak od puberťáka...
Popravdě - ani mi tak nesejde na tom jak zrovna tuhle básničku vidíte vy, protože tohle je výpis mých nejniternějších pocitů a i kdyby se nepovedla, tak jsem rád že jsem je ze sebe částěčně dostal...
Zase se mi dýchá o něco lépe - i díky vám :-).
Hrbol - dodatek: nevím jestli jsi holka nebo kluk,opravdu tě neznám, ale zvláštní je že umíš jen chválit (jako dnes), nebo prudit (jako včera) - docela mi připomínáš jednu holku z práce... která neví co chce...