Před dvaceti lety jsem posílala básničky do Mladého světa já. Nekradu, neopisuju. Píšu už od svých studentských let (je to více jak třicet let) a tomu, co předcházelo této povídce nemůžeš rozumět.
Pokud nejsi sto přijmout i negativní kritiku, nedávej své texty na literární server, ale zřiď si blog.
A neurážej druhé autory svým podezřením, když nevíš, jaká je pravda. jsi už dospělá, nebo ne?
Jak můžeš kritizovat mou povídku, podívej, jak to máš napsané...
Ps:koukám, že tě lidi milujou...
PPS:před dvaceti lety byly v Mladém světě básničky, ty co máš tady psané....žebys opisovala???
No, pár mi jich opravdu prošlo ve špitálu rukama...on to není nic moc zážitek...jinak to neznám,i když "cinknout" jsem se za mlada taky uměla, teď mi to už nějak nechybí :-)
No řeknu ti, to je pointa skvost, úžasně vtipná a obvykle na to radostně reaguji. Ale já byla tak překvapená a zděšená z toho sugestivního popisu deliria, že jsem spíš uvažovala, jak jsi k tomu vůbec přišla :-)))
:-))) teď jsi mě rozesmála :-) ne tehdy jsem byla naštvaná z těch "umělců" tady...poblili všechno...čím hnusnější, tím lepší...a mně napadl příměr s tím prádlem od mámy...že je ještě naděje...obléci se do čistýho ;-)
Ježkovy voči!!!!**************
Chvíli jsem přemýšlela, jak jsi to mohla TAK přesvědčivě popsat. Ale asi jsi to viděla v nemocnici..
...no vidíš...i zvracej :-)))
úplně při čtení cítím ten smrad...***
skvěle vystihuje špiritus - ten nepraví spiritus(duch) - který lidé hledají
moc mi to nesedlo, ale na hlubší kritiku si moc netroufám.
tak o tomhle by se mi ani nezdalo, to je teda fakt
mluvim o diskuzi
a to sem myslela, ze uz sme jakz takz civilizovany
ach, ja naivka
Ano, alkoholik je jedna z nejhorších forem lidských zrůd a socek. Ale on sám si tak nepřipadá. Naopak, ustavičně vydírá své okolí včetně svých dětí neustále kecama, že on je přeci ten chudáček, kterýmu všichni ubližujou, křivdí a berou mu jeho jedinou radost v životě - chlast.
T
Sklo v okením rámu se lesklo a (Z)vracelo jeho odraz zpátky do pokoje.
Velmi příznačné...
...skoro bych souhlasila,někdo se ale umí opíjet i sám sebou...co ty na to ;-)...
... konečně mi někdo něco věnoval ... dík ... dám si ji mezi voblíbený ...
Dík. Tak už vím, co mě jednou čeká.
...víš,.že na tebe jsem zrovna nemyslela...asi, že ten tvůj klub mi nepříjde až tak,,přiblblej" ;-)
...Jardo,ty si najdi ženskou a přestaň fňukat! Máš nejvyšší čas! :-)
... no ... mě zní ten tvůj prolog dost definitivně ... jakože všecky kluby ...
... dyžtak si to teda voprav ... no a já zas budu čekat ... až mi někdo něco vjenuje ...
Teď jsem teda fakt nefňukal, to byl spíš fór. A kolikrát ti mám vysvětlovat, že mě žádná nechce.
...nekecej, já bych tě zrovna chtěla, jenže to nejde...držím slovo ;-)
...opraveno...stačí ;-) Až tě ,,líp" poznám,něco ti napíšu,ale až po Ježíškovi :-) !
mě se ten prolog taky moc netento....no
(sama tu mám dva kluby....tak asi proto) :-))
jinak povídka je docela prima
...no oni ti členové ještě dorazí...na tebe jsem taky nemířila a opravovat to už nebudu ;-)
na mě ne, já nejsem členem žádného klubu :-)
v mých klubech však členové jsou...
celkově mi moc nedochází, proč máš potřebu takového prologu k té povídce, ale ty jsi autor...
:-)
...přečti si výžblechty pod mými básničkami a bude ti jasněji...jestli.chceš
...dobře,že jste si to tam dali...ale ,že vám to trvalo !!! Teď to ještě pochopit,že?!
Hele, nebuď útočná... včera tě naštval jenyk s Hrbolem, nemám pravdu..a potažmo asi já. Co mě překvapuje, je, že se celej ten humbuk snesl na moji hlavu. To, co´s napsala tátovi byla řikánka, nic moc zvláštního (a netvrdim, že já píšu nějaký skvosty-nejsem žádnej samožer, hm), ale obsah je natolik osobní, že sem se k tomu vyjádřila ..no, tak jak sem se vyjádřila : poslala sem mu hvězdičku... Podívej, já na tipy nehraju. Že mi přišlo avízo od Hrbola..s tim těžko něco nadělám..a odpověď od něho sem, myslim, taky nedostala. Každopádně sem se jasně vyjádřila k tomu, že v klubu pro tohle neni kategoie. Nebylo proč ji vytvářet, protože niterní záležitosti tam nechceme-neni to fér k autorům. A jak sis jistě všimla, protože si pozorná, nový kategorie vytvářet umim a vkládat do nich díla taky... Tohle je tam umístěno zejména proto, že se týká přiblblejch členů přiblblýho klubu..
A myslela sem, že ti tuhle "kritiku" pošlu do zpráv..a ne, nestydim se za to, co tady píšu.
Jenom si teď nejsem jistá, jestli si tohle nenapsala jenom kvůli tomu, že se chceš stát členem:))
Pa mylenko
...nikdy jsem se nenechala ,,zapsat" do klubu...nemám ráda klece. Já jen nechápu,proč se ti zdám být útočná ?! To jako, že si nenechám...na hlavu? Co si asi mám myslet o všech těch vulgarismech, které tu tak rádi používáte ?! Blejete na všechno kolem a myslíte si,že jste ,,hrdinové"... Já svoje básničky neposílám pitomcům, kteří ani neumí správně česky..ba co víc,ani se o to nesnaží...ale jsou AUTOŘI! Někteří dokonce REDAKTOŘI...proti tobě v podstatě vůbec nic nemám...jen se mi nelíbí ti tví kamarádi a to víš, pak člověk tápe... nejsem tady až tak dlouho a nemám tolik času,abych tady studovala Kdo - s kým -a pro koho...nakonec to vlastně není vůbec důležité... takže se dobře bavte a jen jedna rada...co se mi nelíbí - nečtu (ale ani nedělám)!
Já tady taky nejsem extra moc dlouho...a jo, padaj ze mě vulgarismy a píšu s chybama a vyjadřuju se občas jako dement...uvidíš, taky k tomu dojdeš..protože CHCEŠ se bavit - a neber vážně všechno, co se tady napíše, co se vybleje...dyk je to net-strašně jednoduchý druhýho napadnout...ale to už umíš:)
Úsměv, holka.
..no jen mě mrzí,že nedorazila ta silná trojka...a nebo,že by jim došla ,,vtipná řeč"? Aničko, tak to tedy ne..možná prvky hovorové češtiny...aby mi rozuměli ,ale dál mě nedotlačíte...Já sprostá slova umím a dokonce i vyslovit...ale ty odnese vítr...avšak co je psáno - je dáno a věř,že slova dokážou někdy zasáhnout víc než šíp,ale to už asi taky víš...a nemusí to být ani ta sprostá...
nepřišli, protože´s je nevolala..a pokud si pamatuju, tak si jiím doporučila, ať se ti vyhýbaj....á propos, oni nejsou členy klubu..to já:)
A du to tvoje dílko z klubu vyhodit, protože se nám tam prostě nehodíš, no. A nestojíš o to.
... už se poprali ... ??? ...
Ráno po prvním přečtení, kdy jsem měl ještě oči (za)slepené jistými nemilými a vleklými starostmi, mi nedošlo, až do jaké hloubky je to myšleno obrazně, nyní však musím říci, že je to vyjímečné dílko, a nejen svojí univerzálností v mnohoznačnostech.
co odstavec, to dokonalý obraz
alespoň něco užitečného vyrodí hašteření
...Vždyť já vím,že jsi hodná holka... ;-)
...tak to se divím,že tam nejsou...s tak bohatou slovní zásobou!
...a divila bych se,že by mě poslechli... !
...a že by pochopili...?!
Nezlob se,ale já nechodila ani do pionýra... ;-)
...já jsem věděla,že mě pochopíš...
...to víš, já potřebuji inspiraci...co neprožiju - nenapíšu :-)
... to já do pyjonýra chodil ... heč .. !!! ...
...já si to hned myslela..stačila ta první fotka v řadě ;-)
... sem se přejed mokrýho jetele .. no a co jako ... ??? ...
...no,že ho asi žrali všichni pionýři :-)
..mylenko, hodná holka rozhodně ne - normálka opilec...a jestli sem měla potřebu ti něco napsat, nějak se obhájit...rozhodně to nebylo ze sympatiím k tvý osobě. Se teď tváříš jako nějakej ten morální vítěz...máš frňák nahoru a celkem mě, s prominutim, už sereš. Nedělej z ostatních idioty, třebaže se tak někdy vyjadřují...myslim, že by tě (zrovna tihle dva) vyškolili. Čau
...no jo, Aničko,učit se musíme všichni...a život je prevít,viď :-)
a nevztekej se tak...nesluší ti to...
Můj život je v cajku...a prevít si ty! Seru ti na to, co mi sluší a co ne... ses předvedla teda! Volám Hrbola!!!
Hrbolku, odvolávám se na tebe proto, že si AUTOR...a rovněž z důvodu toho, že mylenka čekala předlouho na tvou návštěvu zde...pravděpodobně se jí jednalo o vytření tvého zraku---jak pozoruji, vytřel sis s ní sám:))
znáš Bukowkého..? To je jako od něj. Dle mě jeden z nejlépe píšících notoriků :) (tak bacha:)
T*
jak jsi řekla slova zasáhnou víc než šíp.mě si taky plivla do xichtu. nejde to umejt :((((
...ten výběr si strč...však víš kam :-) a o mýho tátu se neotírej...tobě nepomůže ani SVÍTÁNÍ... ty bys poblil i vlastní matku...ubožáku.
...Chudáčku, tak si kup šmirgl a nebo si dojdi na plastiku :-)
proč plastiku???? namaluju si na prdel oči a budu se ti trochu podobat :))) Brou. (to máš za ten šmirgl ty sadistko!!!).
obouváte se prcizně, chlapi! Ta mrcha se natolik ponížila, že si našla i moje dílko, aby u něj upustila mrvu...
K_Anče : kecy ktery? přečtu.
u toho mýho posledního...tam zanechána stopa mylenčina byla...