Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO okolnostech
01. 12. 2005
6
0
1858
Autor
Andreika
Ještě dneska mi věř
Obeplujem svět plný barev
a jásavých okamžiků
Nebudeme zastavovat
na benzinových pumpách
na dvě tři cigaretky
Poslední zrna písku
zakryjí naši minulost
Skryjeme se v davu
neznámých cizinců
Zaplujeme do zálivů dnešních nocí
v objetí na dálku
...bojím se že ne...
Po kotníky ve slané vodě
mi začíná být zima
Drž mě a nepouštěj
Svět se točí
tak rychle
Čokoládová
03. 12. 2005
jde to z tebe, což je vidět ... podle obsahu ani nemám právo soudit, jestli to je pěkné nebo ne :-) přece to je určené pro někoho jiného :o) každopádně si chcu přečíst od tebe ještě něco :o) pa a máš u mě tip, za to, že to je opravdové ...
děkuju
ono to není pro nikoho konkrétního.. ačkoli je tam věnování...
a i kdyby je to všechno dávno passé...
možná pro všechny co kdy mohli bejt ten "jeden"
děkují vám pánové.. ;)
Zdenda- ale ono na těch benzinkách se stejně dycky kouří.. zvlášť dyž jedeš na nějakou dlouhou cestu třebasa busem.. všichni se vyhrnou na těch předem naplánovanejch přestávkách a už zapalujou...
myslim, že to je dokonce častější než s těma teroristama.. ;))
Jo, tak když není pro někoho konkrétního tak může bejt pro mě. ne? Já napsal o ženskejch za život tolik básniček, ale žádná nenapsala básničku mě. Tak já ti dám Tip* a třeba za to dostanu básničku : )
jestli chceš a jestli se hodí, může bejt klidně i kousek pro tebe (za čtenáře a tipy všecko ;))
ale nech taky něco pro ostatní ;)