Davam tip neviem kde na to chodis ale cita sa to dobre
to opovržení mi tam nějak nesedí - postava téhle vlčice vzbuzuje spíš lítost, ale toto má zjevně rovinu kterou zná jenom pisatel :) každopádně na * to je
rovinu možno najít v prologu zde:
Elyanne: "vyprávění o trojité beznaději" 01.11.05
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=182583
a vůbec v celé Elyanině sbírce
Díky za návštěvu
jj, koukal jsem už na to a letmo i na celou sbírku; nějak tohle nemusim...
Vihare, já bych se teda proti papouchově poznámce taky ozvala, být tu dřív...Tys mi taky do kritik nepsal jen věci přímo k dílu... a píš jsem se divila, že se tu proti tomu neozvla už nikdo jinej....... .-(
DěkujiTi,ale nejsem nevšímavá a považuji za svou povinnost vyjádřit se k nespravedlnosti,myslím tím moje vyjádření se k papouchovi. Tvoje dílko má ,určitě něco do sebe,ale já nejsem tímhle směrem zaměřená.,jsem více pocitová.
ajajky, díky za upozornění na Elyanne, já od ní něco četla, ale tohle vypadá jinak než to předchozí..........
Jinak- už jsem ti k tomuhle včera něco řekla....... :o)
Tak zatím jen otázku: můžu dát do Erotickýho klubu? Ještě se tu snažím objevit nějakej vlčí- nebo ho pak asi založím- tak kdybys tu našel podobnej, tak dej vědět.
hrichy.. vsichni mame chrici a ty je tezke napravit, pokud ta osoba sama nebude chtit...
poucna az moc..
Papouchu, uhodl jsi ,ale nepochopil jsi o čem je řeč.,jedná se o slušnost,a Mateřídoušku máš asi za sebou,!
kvetanov -děkuji za velmi poučné, přínosné a věcné kritiky vázající se k mému dílu
Nicoll, tato báseň je odpovědí na mne věnovaný prolog Elyanniny sedmé básně z cyklu "Vyprávění" s názvem:
"vyprávění o trojité beznaději" 01.11.05
http://www.pismak.cz/dilo.php?num=182583
Vřele Ti ho doporučuju k četbě (a poučení)
Nebudeš sklamaná, Elyanniny básně jsou velmi obrazné, a životopisné...
ty me zkazis...
libi, moc.. ted budu pul dne premejslet..
*
ty me zkazis...
libi, moc.. ted budu pul dne premejslet..
*
Zkazím? Spíš se znovu a znovu pokouším napravit dívčoženské hříchy, ne? :)
kuju za přečtení... je poučná, viď? Jenže zkušenost je prý nepřenositelná, a já navzdory obecnému tvrzení říkám, že přenositelná je, jen se jí musí udělat místo a chtít se poučit z chyb předchůdkyň.
Uhodl jsi,kámošky jsme,ale nepostřehl jsi o co jde! O slušnost ! Nauč se to,ale to by chtělo zpět do mateřské.
Tak jsem se konečně začetl...je to mistrovsky sepsané...nádhera...tohle můžu a Tip:)
ten oddíl s tou "starou alfou" jakoby tam nepatřil ... jednak jsem to nepochopil (máš na mysli starou Alfu-romeo? .-)) a druhak je to jakési roztrhané, má to jiný rytmus, než zbytek díla...
(ale možná jsem jenom něco nepochopil, jsem jen hloupý pták...)
Ale jinak je to docela husté a nápadité
Počítám, že uvzdychaná vesuvanka sem do "kritik" zase přepíše víc jak 2/3 celé básničky .-)
(hned poté, co sem K_Anče zase napíše jeden ze svých nesouvislých blábolů :-)
Samci ve smečce se číslují řeckými písmeny podle klesajícího postavení - vůdce je alfa, následuje beta... a ten věčně odstrkovaný na konci je omega. (Vesuvanka i K_Anče jistě zná .)
Jako doplňující čtivo doporučuju JeanJoche: Panenská rajda [111094] (o osudu alfa samců u potkanů)
Děkuju papouškům za poučnou kritiku .-)
ajóóóó, tak takhle je to..! Nojo, to my papoušci ve smečce nežijem, tak to nevíme :-)
"kol trubice vnitřní prázdnoty/zmítané jalovou křečí" je trochu nomen omen - tedy až příliš přepoetizovaně snaživá křeč. Tento určitý archaismus stylotvornosti ovšem nádherně rozmetá další strofa a vyvstává příjemný mix sarkasmu, ponurosti a lehkosti. Velmi zajímavé. T
njkzhdsn jnzub hiuze huiz, jdkj_! Hoeirm..mikujdfbnmr-mkjdbn.Pkjehksrbbnm ukjlzwsaeb djkhwa, si teda myslim. Jak řekl papouch.
A jak sem napsala výše, sem naprosto konsternovaná tímto dílkem*
...a ω mi něco připomíná..
K_Anče tos teda přehnala, djkhwa nikdy není ulpzha hoeirm, djkhwa se vždycky fgrnoutví nezblxwqcem!!!
papouchu, vo co ti de jako...za každou cenu oponovat?!
Snejku, di do "omegy"!
au, kruci
no, vcelku souhlasim s papouchem, i kdyz mi ta alfa dosla, ten kousek cloveka opravdu vyrusi, jako kdyz preskoci deska....
jinak je to dokonalost
jednou me Aron kousl do stehna, to taky bolelo
K_Anče já su za oponování placenej, na začátku představení ji vytáhnu a po každým dějství zase zatáhnu. Tak nemel. :-P
aha, tak to já zase zatáhnu ruční brzdu..to mi taky de:)
jo, měse to taky dost líbí
*
...co s ní? Když ji zmlátíš bude ještě víc štěkat a kňučet...budeš-li na ni hodný...rafne tě...možná by pomohlo očkování.. ;-)...a nebo obcházet obloukem...
tak tohle teda vůbec, ale opravdu vůbec ne!
např. proto:
Zas krvácí
z vyhřezlého lůna
vyje na měsíčky.
..a je toho víc, ale to nic...
Co ti na tom obrazu prosím vadí? Tzv. nechutnost?
jo asi tak, ale v poho - každej má svůj styl
Papouch ,odpusť si uvzdzchaná Vesuvanka,ano , připadá mi ,že není nad Tebe!
ste asi moc dobrý kamošky, žejo Květuš, a vzdycháváváte si spolu... :-P :-)))
Jo,... a připadá ti to blbě.