Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seAnd Nothing Else Matters....
10. 12. 2005
4
5
4012
Autor
assez
Jsi otrok času příliš krátkých chvil
Zaplakej, proč k pravdě zády ses otočil
Osud do vrásek mezi tvýma očima
Ukryl, že já jsem ta pravá,ta jediná
Blond vlas, do kterého svázal sis srdce
Slabá oběť, druhé jméno pro milence
Chtěla jsem Ti odpustit, jak jsi žádal
Všechny ty sny, co jsi do mě vkládal
Zůstala jsem v tom momentu, klamně
I když se ztratil, proradně a ladně
Už jen v dávnověku zněly Tvé polemiky
Náš příběh psaný ze slov Metallicy
Bojím se na Tebe zapomenout
Protože bych už nemusela milovat
5 názorů
diky,tahle je asi uplne nejcitovejsi ze vsech,co tu mam...tak jsem rada,zes ji ohodnotil kladne;)
Zůstala jsem v tom momentu, klamně
I když se ztratil, proradně a ladně
Už jen v dávnověku zněly Tvé polemiky
Náš příběh psaný ze slov Metallicy
- to je super!
to je i za tip...!*
ja vim..tahle je proste jen moje a chapu,ze v tom najdu sama sebe jen tak mozna ja:-)
Milá.
Citová pro Tebe.Jen jsem letmo přehlídla kritiky /jindy se neobtěžuju je číst.. Víš co je super Ewiczko? Že Ti může bejt úplně jedno, esli se to někomu líbí nebo ne. Jestli Tě chápe nebo ne, jestli si v tom našel něco svého..nebo ne.
mám raději nerýmované básně, myslím, že s nimi snadněji vyjádříš své pocity. je hezká, ale více se mi od tebe líbí ty kratší nerýmované...je v nich víc citu.
Pickwick : byl to takový pokus,normálně vázané verše nepíšu,protože přesně jak jsi řekl,mi dá větší práci vyjádřit své pocity...ale tahle je nejcitovějši ze všech :-)i když tak možná nepůsobí,nevím....
jo tak tigger, tak to je jiná, když to není tygřice:) zas je to ale škoda...vem si třeba sapfo...
k ance : no neznam, ja odtamtud nejsem, ja pouze znam mista podel tras metra jako Opatov,Chodov atd. Jinak leda centrum a Pruhonice:-)
jenyk : jupiii...prvni pochvala od jenyka :-)) toho si vazim :-) diky moc...
podez divka : Trust I seek and I find in you
Every day for us something new
Open mind for a different view
And nothing else matters...
metallicu miluju a hlavne tuhle pisnicku :-)) a vsechny ty slova jak kdyby vypovidaly....
Solmes : apocalyptica,the distillers,guano apes,aerosmith,nirvana,guns n roses,yellow card,simple plan,good charlotte,sunshine(16.prosince jdu na koncert :-)),a perfect circle,the ataris,cauterize,cranberries,the darkness,muse,dashboard confessionals,the starting line atd. :-))
forma potřebuje doladit, ale nemá to špatný obsah...bojím se na tebe zapomenout, protože bych už nemusela milovat...asi to mám opačně: bojím se na tebe vzpomínat, protože bych tě tak nikdy nepřestala milovat...(stejně nepřestanu, sakra, je to dnes ale den na pytel, že...)
Solmes : vyraz ;-) z tech tvych jich moc neznam,spis jen tu klasiku jako nirvana,beatles,rolling stones....ti jsou dobri:-)
Lyrae : ono ta basnicka je uz jen tak napul aktualni....musim se priznat,ze jsem cekala horsi kritiky,protoze predtim nez jsem ji dala na pismak,tak mi ji moc pozitivne nehodnotili,ale musela jsem ji sem dat :-)Dnesek je nic moc,to souhlasim:-) bude lip....
psané s Bohem?:)))
Název sliboval mnohem víc...než to nic, co si odsud odnášim. Chápu pocity, ale zpracování se mi nelíbí.
mám rád metallicu a mám rád nirvanu a kurdta cobaina. Připíjím na jejich zdraví.
jj diky :-) hodne lidi mi tuto vec zkritizovalo,ale je to proste citovka :-)
doposavad sem si nevšimla, že bych byla "hodně lidí":))))) Nic si ze mě nedělej, sem stará šťoura...dyk se mnou se taky nemazlej.
k ance : ja jsem tim myslela,ze mi ji zkritzovalo uz hodne lidi,pred tim nez jsem ji sem dala,vis :-) ja to beru,vsak jsi tady od toho :-)
solmes : nic si z te one nedelej....to prijde,uvidis :-)p.s. - jak to,ze nemas rad metallicu ??!!!!!!!