Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozvodovky pohodovky
Autor
Voga
Varování podle pomocného strojku
Jakmile si manžel začne připadat jako pomocný strojek pro domácnost, je opravdu nejvyšší čas něco s tím dělat.
Dovětek manželky
Ano, přiznat si, že jím opravdu je.
Poznámka k rozdílnosti studijních cest
Podnikáte-li studijní cestu po jiných zemích, obohacujete svou mysl.
Podnikáte-li studijní cestu po jiných ložnicích, obohacujete rozvodové právníky.
Definice špatného manželství podle Volta
Špatné manželství je jako probíjející elektřina. Na co sáhneš, to tě kopne.
Definice rozdílného omdlévání
Při podpisu smlouvy o manželství častěji omdlévá žena.
Při podpisu smlouvy o majetkovém vyrovnání častěji omdlévá muž.
Ovšem pokaždé to způsobí jiná emoce.
Úvaha Mrštíkovic Maryši
Proč bych měla platit rozvodové poplatky, když umím uvařit kafe?
Zákon doutnajícího ohně
Nespokojené manželství je jako malý popelník. Tak dlouho do něj típáte špatně uhašené nedopalky, až zapálíte ubrus.
Zásada delšího života
Pro muže je vždy lepší, když se z jeho ženy stane šťastně rozvedená paní, než nešťastná vdova.
Připomínka majitele pohřebního ústavu
...ovšem pro nás v oboru je lepší opačná verze.
Dobře míněná rada vyléčeného hazardéra
Nevyšlo ti jedno manželství a ty už se hrneš do druhého? Jsi gambler, běž se léčit!
Závěrečná slova neboli EPILOG
Vychutnávejte si každý den rozvodu. Kdy se vám znovu naskytne příležitost k něčemu podobnému?