tahle je jako riznuti ziletkou... nejni skorem videt.. ale sakra pali.. cili preji enem hojive naplasti.. *
Joooj,velmi dobre.Presne povedane,tak jak by som to povedal ja,keby som to tak vedel....Ten naturalizmus ma prave bere-jednoznacne priznaky myslienok duse....
příde mi že si seksuálně frustrovaný
bejt tebou tak si zajdu k psichijatrovi
psichijatričku nedoporučuju
mohl by si po ní vyjet
a mám pocit že si nechceš vzít na svědomí
seksuální obtěžování
Malej kubo, to se mě taky týká... čili enem odpovím, hezky se rozloučím mizím, ju? :-))
Tys četl návod? Věřím tomu, že hooodně dlouho, viď :-))) ňuf
hezký vánoce
sorry ale nevim co hlubokeho napsat..proste libi:)
Zbora: x-ko?
předej dál...
skvělá...na jeden zátah...*
ano......tohle je život....parádní dílko, zasáhlo * TV
a ještě avi
Nemyslim, mně to příjde vcelku dobrý...takový fakt prožitý...avi dál.
fakt? no, možná jsem už naprosto zdegeneroval čtením děl na literárních serverech, měl bych toho asi nechat..
Já vždycky jednou v měsíci na tejden vysadim, celkem to pomáhá...ale lepší by možná bylo dvakrát :o)
lepší by bylo se na to vykašlat úplně...
A mě to zas celkem baví :o)
Dej si pauzu...a jeď třeba na Šumavu...choď každý večer do tamní hospody, sedávej u stolu štamgastů a poslouchej jejich řeči...za čtrnáct dnů se Ti tady bude líbit cokoliv :o))))
noo, tu první půlku bych uznala celkem, ale jinak ta druhá půlka je spíše vo vztahu blá blá...nooo... takže taky nee....
milej taťko, zkus zabrousit k nám na oddělení a nějaký to xko si přečíst.... ňuf :-))
vsak já se nehádám, jen jsem to dal k úvaze... nic číst nebudu, mám těch hovadin plný zuby, človeku se zacnou stavat meritkem...
Ty máš depku, viď smeťáku?
Co měřítkem...většina lidí z klubu tak zdegenerovala, že je dokonce začla i psát :o)))
depku? ne, proč? jenom jsem si po dlouhé době udělal čas a přečetl něco mimo všechny ty totemy a písmáky a literry a jaksetovšechnojmenuje... tak se mi tady nějak těžko něco hodnotí... jak vidíš, ani x-ko už nerozeznám...
fakt? tak to bych si u Tebe netipla .-))
nojo, neměl jsem si ten soustruh kupovat...
nooo, ale zase vysoustružíš hezký věci, ný? :-))
ale věci, hlavně jsem neměl číst ten návod...
zbora a smetiprach: hele, nemohli byste se jít vykecávat někam jinam?:), nechci být netýkavý ale vaše šišlání mě moc nezajímá
Hmmm husty vykrik :-)) uplne me mrazi, chvilemi az moc naturalisticke na muj vkus...