Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKavárenská
Výběr: hai_mal
15. 12. 2005
12
0
2501
Autor
Andreika
Dopíjíme poslední sliny
z neumytých sklenic
fosílie po desáté hodině
dětem nepřístupné
zčernalé zastávky a telefonní budky
neonové nápisy na našich tvářích
v našich očích
tma
chvení vypůjčených pohybů
noha přes nohu
suverénní výrazy
hlava mezi koleny
cizích nohou
dílo bylo dáno do výběru a tudíž odstraněno z klubu *Tipy písmáků*
děkujeme za účast
komu jsem ještě nepoděkovala, tak mu děkuju teď ;)
moc jste mě všichni potěšili
naštěstí jsem na takovou kavárnu nenarazila..... pěkně napsané.... TIP
Moc pekny, Andreiko*** (ale taky bych se spis priklanela k tomu barovce:)
jejda, ten zacatek je znacne nechutny, ti reknu ;-)
ale uplne to vystihuje atmosferu takovych tech prapodivnych putyk... *
houby nechutný, je pravdivý a chtěl sem napsat kurevsky pravdivy jenze nedavno mi jedna divenka rekla ze bych se mel vyjadrovat trochu slusneji tak budu. je MOC dobra, mezi tou sedi obcas tady.
me to s tou kavarnou vubec neslo dohromady.....kdyby si to nazvela treba Barova.....tak by me to davalo vsechno smysl a rekla bych, ze je to docela fajn pocitovka ...:-)
dyk ja jsem napsala, ze to presne vystihuje = je to pravdive!!
(a nevim, jakou DIVENKU mas na mysli ;-)
hah:) jen se neposklebuj, neni to hezky:) predala ti evicka uz to cdcko?
nee, nepredala - jsem se s ni nevidela ..... chichi, napadla me velmi sebevedoma poznamka: ja jsem hezka, i kdyz se posklebuju .... chichichichi (zachvat smichu, lezim pod stolem:-))
mno..at uz si jakakoli urcite je od nas nehzke ze tu takhle diskutujem a vubec ne k dilu:)