Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesmysl pojetí
15. 12. 2005
1
1
1468
Autor
Pearlian
Přemejšlim nad pojmem "slečna",
patří jen privilegovanejm, či každý submisivní tichý vodě,
se slepičím uhyhňaným smíchem pipinek?
Nejsem a nechci bejt zaujatá a předpojatá, ale doufam, že je to jen
cynismus či sarkasmus, když prohlásim, že je moc primitivních
krav, nazývaných "slečna",
co jsou na evolučním stupni úplně nejníž.
1 názor
Anima_Sola
01. 02. 2006
pojetí se rýmuje s objetím
objetí anebo obejmout v dojetí
tvým smyslem pojetí
sou slečny oběti
lze také pojmout
smysl v objetí
v objetí v nahotě
pojetí nahlo tě
dát si čaj o pěti
smíchem řvát s obětí
o smyslu pojetí
a když smích dojde ti
bude to potřetí.._:-)
to mě taky slečno. Nenapsala jsi proč. Vcítění je důležitý a chování taky a pokud je pro tebe důležitý podceňování.....každý jak umí. nebo ne?
antivýběr by byla docela podsta, jelikož špatná reklama taky reklama. Řekni, nejsi křesťanka?
slecno nas slecen, pokud si tak mohu dovolit rikat slecnam, o kterych si nejsem jista zdali slecnami jsou...
uz sem se zamotala, slecnami jsme vsechny, zalezi jen na to z jakeho pohledu..
no to právě, ale když takovou slečnu-tele oslovíš "slečno" a ona na tebe čumí jak debil, tak bych střílela :-)
Heheeem....sem to už někde slyšela....jen si ....něak nemohu vzpomenouti....asi....vim....tušim že ....kdes v opilosti....nebo...ještě neeee....:)
no....kdyby o tom čovek zapřemejšlel, vyzní to asi i dobře....
Celkově je to dost přeplněný, ovšem....když se to přelouská, záleží pak jen na názoru....
a mě je to tak něak fuk, bych Tě tu totiž musela vymejšlet něakou novou úvahu, na což momentálně nemam mozek....
hehheee....sem se ale rozepsala....jooo, sim Tě pověz Věnceslavovi, že je mi blbě a že dorazim až v pondělí, by zas neměl něaký ty řečičky....pozdravuj všeci....
huhuuu, se mi bude stejskat po pivku celej víkendík....čili....nechcuš u nás v so třeba spát?....:) simsim....
tyjooo, doufam že tu eště seš a nepišu do zbytečně....:)
papá....
neboj, stále tu jsem. Mě je taky nějak šoufl. Ale jestli zejtra dorazim ado mučírny uvidim až ráno.
Né že by se mi nějak chtělo.
Ale asi budu muset. Ale snad vyřídim.
V so nevim. Matka plánuje předvánoční úklid a otec přijede po 14 dnech z práce. Ale uvidim.Aspoň večír. Snad.Jestli se mámě bude chtít mě odvést. Jěště dám vědět. C
Co se týče úvahy...v opilosti byla dost dobrá, jak jsme tam pozorovaly ony "slečny"....
Jde holt o skšenosti :-)
ještě že vás mám SLEČNY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a přeberte sï to ako chcete...:)
bububuuu
mi slečno přiště pošli avízko sem objevila Tvojí odpověď díky tady slečně....:)
k dyštak v so....papuč....
bububuuu
mi slečno přiště pošli avízko sem objevila Tvojí odpověď díky tady slečně....:)
k dyštak v so....papuč....