Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVenku sněží
Výběr: jenyk, vesuvanka, a2a2a, dream
18. 12. 2005
25
2
9967
Autor
Markel
Nebe se zvrtlo dobíla
a i kdyby mne zabila
největší vločka ze všech vloček
stojím a koukám na sněm koček
jak debatují u nároží
v zimě že nejlépe se množí
nečekají na modré z nebe
stepují, sníh je trochu zebe
a ta, co nejlíp zamňourá
odvede si
jak to bývá
k sobě domů kocoura
2 názory
Usmáty_autor: jeden z mých menších úletů
jen pár vteřin a byl tu
díky za tvoji shovívavost :-))
Usmáty_autor
08. 01. 2007
Induan: Já mám ráda nejvíc koťata a štěňata, škoda, že tak rychle vyrostou, teda můžu říci, že mám ráda všechna mláďata, i ta lidská :-))díky moc, že si se zastavil, T potěšil :-))
Sakurka: za milé zastaveníčko děkuji, T si považuji, pěkný večer:-))
Robinia: Díky má pilná čtenářko. Mě je líto i dvounožců, co nemají kde hlavy složit, zima se směje hluboko pod nulou, alespoň u nás na Vysočině bude tak za hodnku dvě kolem 10. Měj se krásně!
Slůůůníčko
05. 01. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
02. 01. 2006
Jarmila_Moosová: Díky za milé zastavení, T potěšil :-)), krásný celý nový rok, hlavně pohodičku, dobrou náladičku :-))
vesuvanka: i u nás je plno sněhu, mrzne až praští, bylo mínus 10, měj se krásně a děkuji za opětovnou návštěvičku a milá slova :-))
Marti, tak to je síla, ten mráz. U nás je minus jeden.... Mûj se krásně :-)))
Marti, vracím se k Tvé krásné básni i k prologu, který přesně vystihuje dnešní den i v Praze :-)))
rainman: no tedy , to je opravdu Pan kocour, Pan někdo, díky moc, krásné prožití svátků vánoc Ti přeji, ať se na Tebe lidi jen a jen smějí:-))
a2a2a:
Tvou báseň ráda pod polštář si dám
a přát si budu: nikdo nebuď sám
a všechno dobré ať se Ti jen děje
to ze srdce Ti Marta přeje.
I Tobě krásné a na lásku všeho druhu hojné Vánoce a celý bezvadný nový rok, jelikož s malým n, tak myslím celý rok!! :-))
Poněvad ti nejdou autorské stránky, tak tedy na tomto místě :
Radkovi
Ráno jsem ti slíbil zlaté prasátko
když budeš držet půst
Večer tam nebylo
Zato hvězd byly tisíce
a každá se chtěla přiblížit
************************************
Milá Jartičko, pokojné Vánoce, zdraví a radost a cit bez zábran, tak jak z Tebe proudí doposud
Jirka
jedině že by to byla alegorie, jináč to nevidim. protože v zimě e kočky nemnožej. ani nemrouskaj. akorát naše hrouda, ta se mrouská furt ponivač je nymfomanka. ale jináč ne, však taky tobě by se chtělo venku na mrazu? mi né :o))
blbjenka: No tak alegorie to není, kocouři v naší ulici se o kočky perou nejvíc v lednu a tuhle se tak rvali uprostřed silnice před naším barákem, že neslyšeli ani, že jede auto a málem je přejelo. Já tam pak ráno na sněhu našla spoustu srsti a krev. Takže si myslím, že se s tím obdobím lednovým a pozdějším namlouvacím moc nemejlím :-))
Marian_von_Bahnhof
19. 12. 2005
Martičko, kouzelná, opravdu kouzelná a nejen blbůstka, je lehounce a s nadhledem psaná - t,v
Marian_von_Bahnhof: Jo, mezi pečením a uklízením si rýmovaně relaxuji, díky za návštěvičku :-))
guy: Díky :-)) (na Srázný se dějou věci) :-))
a2a2a: za milá slova děkuji z T i V se moc raduji :-)))
cože, zase sněží?! Ty jo, bundu sem si koupila, ale botky eště nemám..to je pech. A teda, předevčírem sem byla s kámošův kocourem na kastraci-ten asi už je z obliga, co?:))
rozkosne:)upe je vidim:))nas kocour kouka na snih z okna a moc se mu to teda nelibi..pochybuju ze by sel debatovat do toho snemu z basnicky:)
ta je krásná.... i prolog....i u nás sněží... a kočky - to je něco pro mě :-))) TIP
01_Peter_Ananás
18. 12. 2005
K_Anče: chudák kocour, ten už opravdu ty kočky od nás nebude zajímat, má smůlu, díky za kukýnka :-)))
Gonsales: tyhle kočky ale jsou napůl divoký, bydlí v různých děrách a vybydlených sklepích ve starých zástavbách, co sousedí s naším rozkošným paneláčkem :-)) Měj se krásně, bílesněhovatě :-))
hai_mal: díííky moc a moc
vesuvanka: nechci Ti, Janičko, oponovat, ale myslím podle tvaru hlavičky, že ten tvoreček na krásném od Tebe poslaném obrázku je kocourek jako malovanej, ale mohu se mýlit :-))
Zbora: Díky moc, T potěšil :-))
01_Peter_Ananás: za návštěvu děkuji, kočičky jsou milá stvoření
Incognito: Jem ráda, že líbila :-))
Kaderas: Bajka? No vidíš, to mne nenapadlo :-))
Eg_Ar_11: Dííík, mňauky mňau :-))
dadíková: za kukýnka děkuji, z tipínka se raduji :-))
Spring: Pokud jsem doma pěkně v teple a za oknem, tak ano :-))
Vaud: na blbinky mne užije :-)) díky, že ses zastavil :-))
Pokusák: Díííky moc!
jenyk : nezlob, nezlob, ty náš kluku jednoduchej :-)) nebo ratattataata! A Janinku nech na pokoji, myslím, že by Ti neškodilo tak 10 dkg jejího pohledu na svět, co Ty na to? :-)))))))
Eidam: Díky moc :-))))
jo, vesu pohled na svět by se měl přidělovat (hlavně mě),
"Přibalte mi ještě , prosím, čtvrt kila pohledu vesuvanky......"
to by bylo něco :-)
jenyk: už jsem hodňoučká, jen mi neber ty tipínky a výběry, to by mne fakt zničilo :-)))), nezničilo, nezničilo. ono to totiž nejde vzít zpátky, héééč!!! A budu držkovat a budu a budu!!! A malinkým kočičkám se cigára na hraní nedávají, to ví i malý dítě, jen Ty ne! Ach jo! :-)) A ty cigarety jsi mu dal až po tom, co tě chudinka šelmička poškrábala a nebo před tím? Chci si totiž o Tobě konečně udělat jasný obrázek :-))
jenyk: Vždyť já přeci vím, že jsi hodnej kluk, to já jen tak špásovala, chápeš? :-))