Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLEVNÉ HOLKY
19. 12. 2005
12
5
7962
Autor
eleja
táhnou to spolu odjakživa
dvě mrchy v jedné posteli
a nestydí se
vždy žádoucně k němu přivinou se
jedna zprava, druhá zleva
a laskají
až ráno vstane do kocoviny
budou vzdychat u jiného
naděje a útěcha jsou
levné holky
nešťastníků
5 názorů
GIRLwhoKISStheDAWN
22. 01. 2009Zuza Horáková
01. 08. 2007
To snad ne o naději či o útěše psát jako o prach sprosté děvce. V dnešní době? Snad implikuješ ke Kynismu či Stoicismu, tam by to snad šlo pochopit, ale ne v dnešní době. A pokud jsi náhodou přívrženec těchto ideologií, pak jsi správně nepochopila z čeho povstala tato etika...DUM SPIRO, SPERO...
ne, k nicemu neimplikuju, jenom nemam nadeji ani utechu prilis rada, jsem realistka.
proc v ne, v dnesni dobe?
poslednísklenička
30. 12. 2005poslednísklenička
29. 12. 2005
myšlenka je to hezká, ale nějak mě to nezvedá ze židle, není to špatně napsané, jen mi to přijde trochu odtažité...ale naděje je krásná...nedívej se na ni tak beznadějně:)))
Ozzral: nevadi, ne vzdy se mi dari byt pochopena ;-)
Norsko: lze byt vubec v dnesni dobe originalni? ja myslim, ze uz ani ne :-))
Lyrae: ja nadeji nerada...
Lancelott: hm?
Já mít peníze tak je ..............................................daruju na charitu:)
Paul: nechtej byt ;-)
Budliky: proc na charitu? jak se to vztahuje ke mne? :-))
Na tebe vůbec to se stahuje k básni ale pokud to nechápeš tak nevím co tu ještě dělám
ma to dobrou myslenku, libi se mi celkovy napad a hloubka, jen ta forma je takova vselijaka...ale je to jen muj nazor....
TOHLE není ta básnička inspirovaná Rilkem, že ne??
nedávno jsem se účastnil jedné takové debaty o kurvách no. a týpek mi tvrdil že to jsou vlastně ženské s obrovským morálním kreditem, takové jako přehnaně dekadentské myšlení, řek bych
naděje a útěcha? já nevím, já nikdy děvku /zatím/ jako nějak nepotřeboval, ale...asi mám na to jiný pohled, totiž..podle mě to není žádná naděje, naopak upadání ještě hloub a hloub, a útěcha tak maximálně fyzická, ale předpokládám, že ta tím myšlena nebyla..
i když moižná sem to pochopil uplně jinak než si to myslela
takže timto davam podnět k dyskuzi:)))
mortencino : jj,je to basnicka inspirovana Rilkem,ale neboj,ja v tom sice taky souvislost nevidim,ale kazdy si v tom najdeme sve a kazdy chapeme jinak...kurva je bud nymfomanka nebo totalni dno s jedinym timto vychodiskem...utecha fyzicka,hmmm,ja byt chlapem,tak se takhle neponizim,protoze tohle neni dno...u tehle basnycky ale nebyla myslena kurva jako kurva....ps. elejj draha,mozna bys sem mohla dat do prologu toho Rilkeho....
jo forma se mi líbí, jen tak na okraj, řek bych víc než u těch ostatních
ovsem pokud je kurva nymfomanka - jakoze normalni holka co sirada zasuka, nebo proste prostitutka ktera to dela protoze to ma rada a jeste si za to nechava platit?
tady vubec nejde o zadne kurvy jako tak, jde jen o to, ze nadeje a utecha jsou podle me mrchy a nenam je rada, pokazde doufas a pk te to skopne k zemi .... ja bych si to vysvetlila sama, s dovolenim Evi ;-)
uz je ted zrejme, co jsem ti chtela rici?? (se jen ptam, pac mi predtim nedoslo, ze si budou vseci mysleti, ze jde o devky v pravem slova smyslu...)