Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV sadu
23. 12. 2005
6
1
2701
Autor
zana_zana
Dneska ti lásko budu
vonět po švestkách
tu vuni sladkou
ze mně
ochutnáš
pohladím pery tvý
jemným polibkem
má nemá má nemá
pokličkou
skleněná
1 názor
akurat som uplne zabudla na to,ze po cesky su rty:(
musim priznat,ze so slivovicou to ma tiez nieco ale iba malinko spolocne...dakujem gabiku,kde si bol tak dlho?:))))
...letos mě opustili skoro všichni nejbližší...takže jsem řešil věci, které vlastně ani kladně a k mé spokojenosti vyřešit nešly...vlastně jsem se ani nechtěl vrátit sem...ale to jsem si rozmyslel, protože jste tu někteří skvělí lidičky...příští rok tipuju, že bude ještě hůř...ještě, že mám pár skvělých přátel...
...Zani, přeju Ti do roku 2006 hodně zdraví a ten zbytek už nějak dopadne....:-)))...a vlez do něj s úsměvem...:o))
gabicku, to mi je velmi luto,musis byt silny.a silu v sebe mas,citit to z tvojich dielok:)
nepredpovedaj si dopredu,nakoniec to dopadne fajn.
do 06 prajem hlavne radost,vela vela pozitivnych ludkov okolo teba a najma slniecko v dusi...papa
...i mně to nejdřív připomělo slivovici...a to nepiju:-))
...píšeš na konci roku moc hezký věci...t*
Xtruth:mno keby mi to zaspieval milý po navrate z hospy,mozno by som sa na neho ani nehnevala:)
Ubik:aj tebe
Lyrae: mno ono se to tak nejak tezko opisuje ;-)
ale predstav si k tomu doprovod klavira,len zopar tonov,
je pomalejsi,taka po slabikach...
vesuvanka, Incognito: děkuji moc:)