Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUtíkám
12. 02. 2001
5
2
2729
Autor
Désirée
Utíkám před sebou.
Utíkám a nevím kam!
Utíkám před myšlenkami, které mě mučí.
Utíkám, toužím už zmizet, být pryč nebo umřít.
Neumím snášet bolest, ale ani radost, a tak tedy utíkám.
Utíkám před svými sny a tajnými přání - mám strach, že by se mohla vyplnit a nebo nesplnit.
Bojím se žít v podivném světě, kde nikdy nevíš, komu podáváš ruku, ve světě nejistot a zrad, ve světě, kde nerozeznáš pravdu a lež. Utíkám před tímhle světem - Jenomže kam vlastně utíkám? Kam????????
2 názory
Usmáty_autor
15. 02. 2007
taky jsem občas měl chuť utéct (ale kam?), pak jsem se otočil a viděl, co všechno bych tady nechal a že nemá cenu utíkat.
"Utíkám před svými sny a tajnými přání - mám strach, že by se mohla vyplnit a nebo nesplnit." toho se taky bojím
líbí se mi, jak je to poskládané, silné.
*t
Někde jsem četla,že když utíkáš a nevíš kam,máš velkou šanci,že přijdeš někam jinam!Ale stejně,něco se z hlavy vymazat nedá,pořád to tam budeš mít.Potom máš pocit,že život nemá smysl.V čem je vlastně smysl života?
Jackson_C_Dare
03. 12. 2001
Blázen: Doufám, že ano ... snad nehledáme celou tu dobu něco, co není ... :o)
Blázen : Nápodobně ... ale možná, že jen nechceme vidět .... jaro je za dveřmi a s ním i všechno krásné ... !!!
Desiré: Jo, taky občas někam utíkám, většinou sám do sebe, ale vím, o čem mluvíš, jenom nevím, kam až se tak dá zdrhnout ... nejspíš nikam, ale aspoň se tam člověk může na chvíli schovat
Kathe: Jak se hledá? Jak se pozná? Kde je? Je?
" Utíkám před svými sny a tajnými přání - mám strach, že se mohla vyplnit a nebo nesplnit ."
To mi něco až moc dobře připomíná ...
Myslím ale, že tenhle svět není jenom takový, jak popisuješ - je to taky mimojiné svět lásky ( jen ji najít )
TIP!
Neutíkej, zůstaň stát a Písmák tě ochrání. Je to velice dobré, jako i to ostatní. :-))
.....nejspíš utíkáš k vouplný dospělosti-buhužel. Co naplat, dospěláci jsou pravda někdy podfukáři, ale už k vůli tomu nikam nezdrhej, ať nemusej zdrhat ti, co přijdou po nás a po nich...
Utíkáš a neutečeš
konec už se blíží.
V zoufalství se směješ
vzpomínky Tě tíží.
(Telex)
Kam bys utíkala? Když už, tak ze zbytku světa na Písmáka, protože tady je spousta laskavých lidiček, kteří svými verši, a občas i zprávičkami a kritikami pohladí po osmutnělé dušičce...
Miroslawek
12. 02. 2001
Běž Gumpe běž.... (sory Míwo :-)))
hmm zajímavé, ale není lepší přestat se bát otočit se a .....?
Asi máš pravdu Jiko, ale popravdě, neměls někdy v životě (aspoň pár minut) pocit, že se chceš na všechno vykašlat a prostě zdrhnout?
Ale jo milionkrát.. jenže paxe dostanu do bodu kterým končíš..Kam vlastně utíkám, proč a co z toho budu mít? No,,,, otočím se a zase du zpátky