Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNěkde tam Nashledanou
26. 12. 2005
2
1
2826
Autor
assez
Obmotal nás v okamžiku
Život sta tisíců perel
Z bílých,i černých ortel
Nás pouhých proroků
Skládáme je do řádků
Třesoucí se bázlivci
V očích tichou otázku
Pro naději jsme i lovci?
Kdo obtočí si jen bílé
Hořkosladce nevinné
Zpocenou starou dlaní
Vítejte,zde já se stranil
Jen oprátku svou si vysnil
Slaná je jen na dotek
1 názor
Jen oprátku svou si vysnil
Slaná je jen na dotek
tohle jo..jinak to nechápu.Vrátím se..
děkuji, děkuji, slečinko:-)
mě ty verše znějí jako psané o ráji, ovšem vaše pojetí je opravdu krásné...***
líbí se mi, že to nejsou jen slabomyslná slova co prolétnou jedním uchem tam a druhým ven a také báseň neříká vše naplno, nýbrž si uchovává své tajemství...tajemství já rád:-)
Pickwick : podle toho,co si představuješ pod pojmeme "ráj" ;-)) Děkuji, strašně ráda tohle slyším:-))
nebudu tim ztrácet čas se s váma bavit...je to jak házet PERLY sviním:)))
Nesnáším lidi, co sami nic neumí napsat a kritizujou ostatní, to je trapné a taky je vidět, že, Cairo, a nechci se tě dotknout, nevíš spíš ty, o čem je tu řeč, ne autorka...takže???
mě se to líbí, jenom bych si potřeboval přečíst ten podklad k básni. Která od Rilkeho to je?
víš co...třeba si porovnej význam slov:
- moje báseň nemá žádnej obsah
- nevim vo čem mluvim v mý básni
cairo : me to prijde docela hodne rozdilne.Ze a basen nema obsah pro me vyzniva,ze nema nic,co by rekla,naprosto prazny souhrn slov,ktery nikomu nic neda.Ze nevim,o cem mluvim v me basni znamena,ze pisu o necem,o cem nemam ani paru,co nechapu a snazim se delat,ze ano..Tak jsem si to porovnala...a ??!!
spousta lidí píše tak, že skládaj slova na sebe aby to vyvolalo nějakej pocit a nemá to vlastně žádnej pořádnej obsah. přišlo mi to jako jedno z toho zmiňovanýho okruhu.
cairo : pockat,ale ted se dostavame uplne k necemu jinemu,ted tvrdis,ze to nema obsah,predtim,ze nevim,o cem mluvim...takze ????
uznej že to ordinérní návštěvník může sotva vědět, pokud tato zmínka o Rilkem není nikde psaná
cairo: jasne, jenze tim jsem ti pouze chtela naznacit,ze opravdu vim o cem mluvim a i kdybych ti to takto nenaznacila,tak by me zajimalo, jak ty muzes mou "nevedomost o cem pisu" vznat.Proc bych to vubec stvorila??
Ach můj Bože! nelíbí se mi to...víš vůbec vo čem mluvíš? mimochodem, název zní jak: ...to řeknu vám tam u nebeských bran...fakt ne
cairo : někomu líbí ,někomu ne....tahle báseň je psaná na motiv Rainera Maria Rilkeho...proto vím,o čem mluvím...pokaždé ,když něco píšu,tak vím čem mluvím...díky za optání.
mortencino: no na začátku je velké pokaždé a Nashledanou jsem pouze chtěla zvýraznit....