Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSamota
28. 12. 2005
4
4
3782
Autor
orbital
Vyprchala vůně plyše,
odešla již dávno tiše.
Nikdo neleží po mém boku,
slza leskne se v oku.
Zrosené řasy,
utichlé časy.
Ve vyprahlé duši,
láska se suší.
odešla již dávno tiše.
Nikdo neleží po mém boku,
slza leskne se v oku.
Zrosené řasy,
utichlé časy.
Ve vyprahlé duši,
láska se suší.
4 názory
so..."ve vyprahlé duši, láska se suší..".. nějak ses mi celým dílkem trefil do pocitu.. *
Usmáty_autor
17. 02. 2006Usmáty_autor
16. 02. 2006
Usmáty_autor: no to ;-) hehe, prostě to, je to také milé, že se dělíš o své zkušenosti =)))
Usmáty_autor: nad tím jsem nepřemýšlel :) no, můžu to zkusit. děkuju za radu ;-)
Usmáty_autor
15. 02. 2006Usmáty_autor
14. 02. 2006
Nevím..něco mi tam chybí, jenže přesně nevím co.., takže bych asi měla mlčet..:-/
A k vaší zaujímavé diskusi-já tedy nesouhlasím s tím,že by vázané verše byli těžší než volné..sama mám opačný dojem, ale to je asi nerozřešitelná otázka.
to já taky nevím, co ti tam chybí :)... je to zkratkovitě napsané... vázané jsou složitější v tom, že musíš hledat slova, která pasují do rýmu a do rytmu, taky musí sedět významově. (rytmus mi ale nejde :) někdy se to nepodaří :)... ale volnému verši se nebráním, dává ti víc svobody, takže člověk se může odpoutat, což je výhoda.
všimla jsem si, že je tu dost lidí pro volnější verše, ale mě se třeba více líbí vázané, protože s tím je větší práce...
Pěkné...!
sem si všiml, když jsem se díval :) příjde mi to strašně prosté bez rýmu, ale je to zase volnější...je pravda chtělo by to trochu uvolnit. jednoduché, ale výstižné. ten rým duši - dusí je schválně, že se to podobá.