Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seto se mi snad zdá
02. 01. 2006
13
0
4931
Autor
dadíková
černá díra je v mém bytě
tady byl tady byl
tady byl
a není
sešitek deníčkový
na rok příští
celý nový
a nebo si permoníci moji
budou zapisovat
co kdy jak proč
a s kým
já doporučuju všem vést si deníčky všeho možného druhu...tenhle typ zápisů není pocitovej, nebo tak, ale faktickej, to je náhodou zpětně moc zajímavý...:))
pocitovej mám taky, zovu ho ale občasník...:))
kluby zakládat neumím, ale pokud ho někdo založí, tak se do něj taky přihlásím ... klidně budu dělat pokladníka a vybírat příspěvky :-)
no, to je vono viz děda....:))
do klubu notýskářů - deníkářů bych taky vlezla...:))
no, to je vono viz děda....:))
do klubu notýskářů - deníkářů bych taky vlezla...:))
hele, dadíková, ty sis to začala psát pro sichr tuplovaně už teď, viď ... do obou notesů, kdyby náhodou nedejbože zase došlo ke ztrátě :-)
já si koupila včera novej a odpoledne našla starej....jo do třetího ledna mám napsáno v obou....))
pět slov,.. zas moc toho nepíšu, nechce se mi...:))
Smetiprach
02. 01. 2006
Jojo, permoníci, to jsou prevíti...nám zase pořád kradou kapesníky. ;-)))
Smetiprach
02. 01. 2006Smetiprach
02. 01. 2006
no hrbolku, ale kam budu psát já? dělám to už 10 let..dennodenně...:))
ten ne sméťo, ten je daleko, v Kerkonoších....to je už dávno, jak to víš...?........:)))
a nebo s obrovskou cenzůrou si zavedu deník tady...:))
no to už asi mám...že
Smetiprach
02. 01. 2006Smetiprach
02. 01. 2006Smetiprach
02. 01. 2006
Tohle je ještě príma. Horší je, když je ten deníček plný a černá díra ho vyplivne v nějakém jiném bytě :)