Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTak křič...
05. 01. 2006
7
1
5457
Autor
jaza
Tak tohle jsou slova
jsou to rozlámaná srdce…
Chlápci ve frontách do sebe vráží
jiskřivě krouží očkama po dámách bez sukní…
Neuvědomují si, proč vlastně žijí, proč tu stojí…
Hrozně ho rozboleli záda, ale už mu to ani nevadí
neohlíží se, jen šeptá a nadává…
Ty slova, Ty zatracené 3 slova…
Zlost, láska a droga…
Mohl si to vykřičet do světa…
Básně sou jen špatní rádci… Jejich smyčky nevedou nikam
Pak se podíval na ruku byla tam taky krev…
тебе меня я уверяю дурацкий конопля…
1 názor
děkuju za překlad .) jen mám trochu pocit, že by se z toho dalo udělat víc samostatnejch básní :) spousta milejch myšlenek..
to už někdo myslim říkal...)))) to sem tak dělával....myslím že už je to teď lepší)))) ( reklama, reklama!!!--())
jeslti se ti to nelíbí nemusíš psát že je to dobrý, pochopil bych kdyby se ti to nelíbilo... todle je těžký i na mě))))
woman_who_fell_to_earth
16. 01. 2006
Tahle se mi libi :-)
Mam rad rustinu... :-)) (je to urcite spravne? Ja sem teda jenom zacatecnik...)
ale pouzivaj casteji "трава"
Ja myslim ten slovosled, to "miňa" mi tam nejak nesedi, ale treba je to nejakej jev, s kterym sem se jenom jeste nesetkal...
To jo, vsadim si, ze vetsina si mysli, ze to je hlaska z Jen pockej zajici :-)))
napoprvé mi připadla taková hodně roztříštěná...napodruhý už v poho...líbí se mi jakým píšeš stylem, sedí mi to, a i když ta předtím byla pro mě lepší, tak přesto *, je to rozhodně nadprůměr tady mezi tím na písmáku.
měj se. mort.
тебе меня я уверяю дурацкий конопля… nevim co to je ale vypadá to moc dobře *.
teď du křičet Huáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá.
:)) bylo to dostatečný maestro? :)