Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seModrá tramvaj
22. 02. 2001
28
0
6645
Autor
Bacil
Povídal jsem si s jednou slečnou
Čím je to V čem ta chyba je
Že tramvaj smí jen na konečnou
Snad je to barvou tramvaje
Jak chodec nesmí na červenou
Panáček velí: Zastav! Stát!
Tak pouze trasou dovolenou
Se smí červená tramvaj dát
Jednou budu stát na ostrůvku
Modrá tramvaj mi zastaví
Nastup! V tom jednom tichém slůvku
Mě kouzlo dálek pozdraví
Smodrou tramvají vzhůru k ptákům
Kam červené už nemohou
A ještě výše k bílým mraků
Splyneme s modrou oblohou...
...jednou jsem jela tramvají
v tom vklouzl mi pod kabát potají
...bacil :-)
T.
Souhlasím s prologem...červenou tramvaj jsem doopravdy už hodně dlouho neviděl....
Noo, ale v Brně už zase začínají - jak podnikatelé nemají prachy na reklamy :-))
Já mám pocit, že obchodníků s teplou vodou, co si hrají na podnikatele, je ještě víc. Podnikatelů s velkým P (a tím nemyslím přirození) zase tolik nebude. I když naštěstí jsou. No nic, musím ukončit toto avízkové povídání a jít pracovat :-))
Bacilova modrá tramvaj se nejpíš stane mým oblíbeným dopravním prostředkem :o) Když je do zpěvu i takovému absolutně nemuzikálnímu tvorovi, jako jsem já, stojí to minimálně za típek :o)
Opravdu nemám co říct, snad jen, že dávám típka za obě básničky - bohužel típek může být jen jeden, takže se o něj budou muset podělit :-))
Konstantinidisová
23. 06. 2001
Díky fffšem, Bixí, dojímáš mě k slzám... a Janis, zvonečky od Tebe nemůžu nevzít... zvlášť když vím, že u těchto virtuálních zvonečků platí, že mi je dáš, ale přitom jich dost zůstane i Tobě (jinak bych je vzít nemohl) - nemám pravdu?
Bacil, jéééé, dokázal si to - skvelé !! :o)))Škoda, že nemôžem opäť tipovať, hihi ! fixy - Bixí, :o))
:-)))))
Bacílku...ty nejsi bacil...leda že byto bylo že jsi někoho bacil.ty jsi místy neuvěřitelný kouzelník.v dlaních zvonečky....ti nesu....vezmi si je ...prosííím
:-)
*****!
NIEČO PRE BIXINKU (a pre všetkých):
Mám rád vždy dievčat krásne líčka
A krásne duše? Jasne, tiež!
Keď príde modrá električka
Ja poviem: choď a smelo bež!
Na modro za pomocou fixy
tu električku natrieť chcem
potešiť všetky, hlavne Bixí
a vzniesť se s ňou nad našu zem...
Miroslawek
22. 02. 2001
Bacile... to se mi ale děsně moc... až budu zase courat oblohou, budu se líp rozhlížet... po modré tramvaji jsem se ještě nedívala..
PS: Moc mě mrzí, že večer nemůžu... :o((
jojo, to jsou ty skvosty zapadle z zapomneni :o))
Moc pekne... tip
ps: je mi lito, ze ctvrtek na Vinohradech jsem promeskala, snad nekdy priste... :))
Astalavista
22. 02. 2001
Musím tě blíž prozkoumat, jestli tu máš ještě další takový, tak se móc teším :-)
TIP
Bacil, schválne skús rýmovať s električkou, :o)))Pekný nápad...vyletieť tak z koľají a nikdy naozaj nezastaviť.............
Právě jsem se vrátil z Vinohrad .. z Bacílkova autorského čtení a ...no! zpívání
... lidičkýýý, bylo to strašně moc fajn!!!!! Ten kluk je místy xežrání :-)))
Krásný. Pěkná báseň a hlavně skvělej písňovej text. Lehce se čte mezi řádky, což je pro píseň hodně důležitý. Samozřejmě tip, Bacile.
A propos, jako píseň (doufám) zazní ve čtvrtek v Brně na Vinohradech (viz Srazy, akce).