Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKaždý má mít své jméno v historii
Autor
Barman
Zajíc Egon si hopkal po poli, sem tam zakousl jetel a připadal si jako neohrožený lovec jetele.
Myslivec Koudelka se protáhl na posedu a měl spadeno na nějakého zajíce, protože když prý nepřinese domů zajíce, bude o hladu. Koudelka měl hlad a chtělo se mu domů.
Egon dohopkal k posedu, aniž byl spatřen Koudelkou a začal brousit své zuby o dřevo posedu.
Myslivec Koudelka se zaposlouchal a řekl si: Inu myši. A dál bedlivě sledoval okolí, prst ho na spoušti náležitě svrběl a vlk se mu do zadku náležitě zakusoval.
Tou dobou letěla kolem sršeň Bohdana, zaujal ji posed tuze i řekla si, že by tam bylo překrásné místo pro hnízdo s pěknou vyhlídkou. Vlétla do budky posedové a spatřila Koudelku. Napadlo ji, že tam už někdo hnízdo má a že bude zapotřebí jej vypudit.
Myslivec Koudelka si všimnul sršně, ohnal se po ní, ona ho obletěla a zasadila mu žihadlo do týla. Koudelka zaúpěl, vyběhl z posedu a nevšimnul si, že musí po žebříku. Spadnul dolů a zlámal si vaz. Jeho puška spočinula vedle něj a její hlaveň spočinula před jeho tváří. Pravá milenka.
Egon se lekl, uskočil, ale po chvíli zjistil, že se myslivec nehýbá, tak přihopkal a začal ohryzávat dřevěné části pušky. Při tomto počínání se Bohdana již zabydlovala a Egon tlapkou zavadil o spoušť a myslivce Koudelku by podle tváře už nikdo nepoznal. Zajíc Egon byl po chvíli velmi daleko a jal se jetelem léčit z nervového šoku.
Když z pušky vyšla rána, byl zrovna nedaleko pan Hašek. Přispěchal k místu neštěstí a spatřiv zlomený vaz, ohlodanou pušku a prostřelenou hlavu, spěchal onu událost nahlásit místním úřadům.
Pan Hašek si pak sedl ke stolu a napsal: Puškomil hryzavý jest novým živočišným druhem, který se zabydlel ve východních Čechách, kam se přistěhoval nejspíše ze Siberie. Jest metr a půl dlouhý a rád ohlodává pušky. Tuto jeho vášeň nedokázal pochopit jistý myslivec Koudelka, který s puškomilem zápasil. Puškomil mu zlámal vaz a pro jistotu jej střelil, načež pušku ohryzal. Nedoporučuje se tedy ozbrojeným lidem, aby sami vycházeli do přírody. Puškomil jest jinak krotké zvíře a k dámám se chová galantně.