Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePunková
10. 01. 2006
3
0
5102
Autor
Zbora
Trabant prolít po návsi
Jak bílý jelen pasekou
Rozezvučel všechny psy
Na hauptně lebku přibitou
Za volantem Egon Bondy
Z okýnka řvou hity Abby
Dvoutaktové protestsongy
Nedá už nikdo dohromady
Vzpomínky jen v hlavě blednou
Na prožitá úskalí
Návaly před Mototechnou
Pracáky jí přebraly
Kdy se vrátí Pepa Melen
Se svou tklivou písničkou?
Stejnou mouku pořád melem
Garáž máme maličkou
Trabant ale hodně žere
Zastavil se mezi poli
Koho dnešní doba sere
S kostkou v ruce topí boly
tři_černí_mravenci
01. 02. 2006kouzelná_květinka
30. 01. 2006
Houmeles. Vím o něm, že to je mladá nadějná formace, složená ze slušných a veselých chlapců...a proto jsem se rozhodl, že je budu protěžovat, jak jen to půjde. Hlavně frontmann John je velmi punkově živočišný...kytarista Muk toho sice moc nenamluví, ale to není při jeho funkci důležité...a ani basák a jeho poetické vložky nejsou k zahození. Jak oni mu řikaj? ....jo. Houmesák. To je podobný jako Houmeles. Možná jste příbuzní :o) ... i když je možžný, teda, že se pletu a úplácám pátý přes desátý.
este nez si prectu kritiky a pochopim co se tu rozebira, tak ti rozsroubuju toho drabanta. nariznu mu brzdovy hadice, aby az se vrati ten picus melen si v nem rozbil drzku, zabil se, zmrtvel, chcipnul. a probouram garaz at je vetsi, mozna by stalo za to zavrit ducha acka zpatky do flasky odkud evidentne prisel, aby se na to uz ten hluchej (jediny jeho stesti, dyz mu rve abba) bondy nemusel koukat. protoze ten jak znamo za nic nemuze. a kritika? CHACHACHACHA!
...a pac jsem avizo dostal, tak take davam. blbej kdo dava, blbejsi kdo nebere ;-) toproe chut.
hele zboto a dyz uzs to nakous v prologu: co ty vis o penetracnim nateru?
Minim_Sladkyj
28. 01. 2006
Mockrát. To není kapela, kterýá by se držela nějakých idaálů. Už jenom ten jejich poslední singl :o)
Slyšela jsi s nimi někdy nějaký rozhovor? Já na nich nebyl už alespoň půl roku. Ale teď mají hrát ve Vagónu...tak možná pudu.
Rebb: Já mám z punkových kapel nejradši Vysáče a Slížáče...obě neberou punk přespříliš vážně...podobný postoj k němu mám i já :o)
Smetiprach
25. 01. 2006Smetiprach
24. 01. 2006
Rebb: tohle je vysloveně legrácka, která nemá vůbec žádné ambice. Je to záměrně pitomý. Hyphopovou jsi četla, ne? Chtěl jsem vymyslet na každý hudební styl nějaký imbecilní text, ale už mě to přešlo...zatim :o)
Skafararix
12. 01. 2006
Téda, se seber, obejdi nějaký ty interpreti a budeš ve vatě--takovej skvost--jedna radost:)))
ceder_john
10. 01. 2006
...jo, to mi připomělo jeden můj dávný deathmetalový hit (možná jsem to tady i někdy dával)
Chůze po lebkách
tak jako pěstní klín tvoji lebku drtí,
tak jako pod bucharem skotačí si děti,
tak jako že je te´d z tebe vrah,
tak já, tak já, tak já
na hřbitově chodím po lebkách...
Smetiprach
10. 01. 2006
Kanče: už mi to ukradli slížáci
Cedrový háj: co z toho?
REDHOT: Velmi slušný počin. Dáme to dohromady?
a kde je nějakej údernej ref ||: ? takovej ten s hlavním sloganem
bohužel, toto nemohu tipovat;o))
ceder_john
10. 01. 2006
Smítko: jistěže, dnes je Dj každý kdo má doma CD přehrávač...a za pár let to slovo bude hrubě hanlivé. Já si momentálně řikám: potulný pouštěč veselých psý-ch písní.
Náhlá změna zájmů je známka punku!
Jůhehák: ref: oujeoujeoujeoujeoujeoujeoujeouje (z Cis průběžně až na D-mol) ...jsem to sem nedával, neb punk je jinde!
Cedrový háj: v tom případě to jdu zkusit.
ceder_john
10. 01. 2006
zbora ...jedině za předpokladu, že uvodní riff celé skladby bude temné E
oujeoujeoujeoujeoujeoujeoujeouje není moc povedenej slogan. ten by ti mmožná prošel i na festivalu politické písně;o)
Smetiprach
10. 01. 2006
Natasha: když já jsem na punkáče moc hodnej.
Jůhehe: dobrá, změnim ho na něco lacinějšího.
Smeťák: punk je jinde!!! :o)))))
REDHOT: kdepak, je to takové malé milé D :-DDD
Smetiprach
10. 01. 2006
Smeťák: jsi sprosťák! Ještě zvážím, co Ti provedu. Zatím mě nanapadá nic dostatečně odporného. Už to mám...koupim Ti zubní kartáček...ne to je slabota.......
Smetiprach
10. 01. 2006
Ano, uděláme u Tebe mejdlo! Přivedu s sebou Václava Mráze, Martina Magora Jirouse, Karla Ratha, a Leonu Machálkovou a pokecáme.
Smetiprach
10. 01. 2006
Dyť řikám, puňk je jinde!
Slyšel jsi Green Day apod., ne?
Ale už vim, kde jsem udělal chybu...že jsem přemýšlel, jak to udělat pořádně blbý...přemýšlení je v komerčnim panku vůbec na škodu :o))
Smetiprach
10. 01. 2006Minim_Sladkyj
10. 01. 2006pozorovatel
10. 01. 2006Lady_D_Arbanville
10. 01. 2006
No, mám jiné představy o punku, ale kvůli tomu tady místo nezabírám... připomnělo mi to totiž tenhle text od Zoltana, který jsem si už dlouho (asi dva roky) chtěl dát do nejoblíbenějších... tak ho tady propaguju :)