Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMá milá
12. 01. 2006
11
0
3389
Autor
Zbora
Napiš
má milá
až dorazíš na záchytku
mi SMS
abych věděl
že jsi živá
– že kočičí hlavy
nejsou Ti horolezeckou stěnou
Napiš
má milá
– já budu číst
a krvácet do školních lavic
woman_who_fell_to_earth
14. 01. 2006inner_woman
13. 01. 2006
já když uklízím, tak si koupím takový modrý igelitový pytle, do kterých to smetí házím. :-))
Ano, přesně tak to dělá moje babička...a dědovi vždycky bylo líto, co všechno zas vyhodila. Já moc nevyhazuju, spíš zakládám...pro případ, že by se mi to třeba za padesát let hodilo...takový vetešník. Tvou jízlivou poznámku si ovšem beru k srdci...a podle toho jak se mi bude líbit na Písmáku 2 se rozhodnu ohledně toho pytle.
Ale ne...s tím smetím si se strefila...mám tady doopravdy hodně sra.. :o) ...ale když já je mám tak nějak rád...asi proto, že jsou moje :o))
tři_černí_mravenci
12. 01. 2006Zlý_wětry_vod_řeky
12. 01. 2006
Noe1: kvůliva pravopisu :o))) (kočky zmizely, asi je někdo utopil :o(
Smetí: no, maximálně ještě jednu...ale do seznamů vyleze až v pondělí :o))
katu: taky si řikám...teď se zaměřuju na to, abych napsal něco, co by se Ti líbilo...jenže nevim, co se Ti líbí...takže celkem potíž :o)) ...jo a už jsem dočetl toho Bulgakova...kdy a jak Ti jej mohu vrátit?
KK: aha, já zapomněl odpovídat na četná Tvá avíza...tak už teda du zas zlobit.
Šmírák: ano, z nižšího ročníku...sekáč, ne?
Romale: holt si tak filosofuju :o)) (mimochodem...tuhle hlášku nesnášim) ...včera jsem koukal na dokument o Tvém angloidním jmenovci Gypsym. Jestli jsi jen z poloviny tak hutnej jako on, tak potěš :o))
Standa: sakra...a já si řikal, že tak dlouho nepíše...
kouzelná_květinka
11. 01. 2006Smetiprach
11. 01. 2006
ehm...ale já za nic vůbec nemůžu, nic s tím nemám společnýho! už si ji měl dávno míň, Zborovi se dostala bez mýho přičinění...:)
Smetiprach
11. 01. 2006Smetiprach
11. 01. 2006Smetiprach
11. 01. 2006
mno co, copak si neříkal, že ho mám poslat dál :)?...no to je jedno, zbora je určitě hodnej pán, on ti ji třeba konečně vrátí...
Smetiprach
11. 01. 2006
na záchytce by jí odebrali mobil, si myslim, dle mýho sou tam kruťáci...
bys vykrvácel, si myslim...
verše jsou to pro labužníky, to jo...
proč do školních lavic ????
prostřední strofa mne rozesmála chicht* :-)))))
Noe kdes k těm kočičím hlavám přisel,? milovnice koček by zbláznily....:))
no však jo, to byla taková řečnická...
já taky tak našla, pod heslem kočičí hlavy...:))