Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePajpu 2
15. 01. 2006
6
0
4903
Autor
Mila_cik
Jsem zlatá,
jako rybička,
co splní každé přání,
když si mě chytíš
za srdce...
no asi nikdo...ale mě to neobtěžuje..;-)
jsem ráda, že je někdo na Písmáku tak milý jako vy dva a ještě pár lidiček..:-)
vždycky pravdu má jen matka a bůh..:-DDD
vy dva to jen zkoušíte..:-)))))
...u boha bych silně pochyboval a pokud máš takové zkušenosti s matkou, tak je to jen dobře...:-)
...my dva pouze kecáme a to je jasná pravda...:-)))
...sakra, to je zase narcis!!!
...no hlavně, že u mě hrozí, že zpychnu!!!
...R* - rozhodni, kdo z nás dvou má vždycky pravdu???? (a žádný alibismus - na rovinu napiš, že já!!!:o))))) Ať vidí, prevít!!!:-)))
existují totiž dvě nepsaná pravidla:
1) sacco má vždycky pravdu
2) nemá-li sacco pravdu, platí pravidlo číslo jedna
z tohoto důvodu s tebou gabe nemohu souhlasit. protože to by jsi potom stráááášně zpychnul. a budu souhlasit s milacikem..... nikdo to neřekne - sorry gabe
vyjímečně souhlasím s gabem. to by jsi se asi hoooooooodně upískala, ale jinak se s gabem vlastně shodnem skoro na všem. vypadá to hůře, než to doopravdy je. ... možná....
žádný vyjímečně!!!! sacco se mnou souhlasí pořád, protože jsem moudrý a všechno vím!!!:-))
to máš pravdu..:-))
sacco...
gabe..:-) víme víme..ale nikdé to neřekne co..?
no jasně, jak to tady tak vidím, tak jsem malý exot a ještě k tomu asi retardovaný a navíc ještě k tomu všem s chutá na piškotovou bábovku....
v tomhle počasí se brouzdat autem po republice... ani se mi nechce, fakt ne. to si radši nechám tu chu´t zajít... nebo si jí upeču. no jo, to je nápad. i když to by pak na to určitě gab přišel, .. a on by přišel a sežral mi ji. tak to ne..... gabe, takovou radost ti neudělám.
hehe se už konečně dohodněte..:-)))
vy dva..nebo bám to mám pískat.:-))
...věřím, že by si sacco namazal chleba, ale že by upekl bábovku???? to ne!!! :-))))
M_c:...my jsme se ještě nikde, nikdy a na ničem nedohodli - takže pískat nám to, by byla hrozná dřina!!!:-)))
...pokud jsem Tě již pozval, tak už o tom nevím...:-))
...no po dnešku Tě pozvu maximálně na suchej chleba (možná s máslem)...:-)))
...leda, že bys ještě někoho dovezl...nechce se Ti do HK a zpět??? :o))))
víš že si nejsem jist.. jestli skutečně nějaké pozvání padlo. budu to asi muset znova prohledat. ale pokud na to narazíš dřív, dej avi.
vlatně jinak - GABE, pozval jsi mě na tu bábovku nebo ne???
no jo,.... ne... já jsem si to myslel.......
kdo má koho jako mít rád - ještě řekni, že já gaba?? :-)) ha ha ha, ani to svoje srdce mi nechce dát. tak já na něho SE**, SE..., se... se..... se asi ale zlobit nebudu.
jestli mě pozve na bábovku, tak mu asi odpustím ... když nevím, nevím... asi bych pak mohl čekat, že mi v nestřeženém okamžiku přiletí na hlavu ta keramická forma. tak to mu radši odpouštět nebudu a na bábovku se**, se... se... se... asi budu muset pozvat někam jinam.
sacco:...vzhledem k tomu, že Tě na bábovku nikdo jinej nepozve, tak se...se....se....se budeš muset polepšit a počkat na pozvání ode mě!!!-))))) A co Ti přiletí na hlavu???? Nech se....se....se....se překvapit!!!:o)))
no jasně..:-)) proč ne sacco..:-)
vždyť by to bylo krásné..:-)))
Gab: a ne že budeš moc zlý...bude ho to bolet....ty ty ty..
no jasně..:-)) proč ne sacco..:-)
vždyť by to bylo krásné..:-)))
Gab: a ne že budeš moc zlý...bude ho to bolet....ty ty ty..
nu dobrá tedy - hlavu mám tvrdou. chuť na piškotovou s čokoládou docela velkou. jdu do toho a čekám na pozvání :-)
z toho si nic nedělej, že ho neznáš. já ho vlastně taky neznám.... a vlastně ani nevím, jestli ho chci znát, takového prdlouše, exota a cože to vůbec všechno je... :-) že? gabe :-)
krásné přirovnání, ale vlastně ho mám rád Ti tam chybělo..;-)
že, gabe.?
sacco: tys tady chyběl !!!:-)) Kdybys raději přišel s novým dílem!!!:-))) LENOCHU!!!!Ještě, že M_c ví, že to není pravda!!!:-)) V jedné zprávě pro ní mi z hlavy vypadlo pár pilin!!! Tedy důkaz, že není prázdná!!!:-)) Viď Radulko, že tam něco je??!!:-))))))
sacco: Tak to nevím, zas tak moc ho neznám..:-)
gab: No jasně, že je a říká se tomu mozek a rozum..;-)
jen bych opravil popis gaba:
Je to prostě kluk s vlastní "prázdnou"hlavou!!!
tedy jestli vůbec nějakou hlavu má ....
...to já kvůli Tobě - vždyť se Ti chtělo spát!!!! Můžeme pokračovat.....:-))))
...souhlasím --- tajně --- kdy, kde a v kolik???:o))))
Ale sem to nepiš - to by tam přišlo moc lidí!!!:-)))))
málo ho znáš... toho je potřeba usměrňovat sedm dní v týdnu ... 24 hodin denně ..... 12 měsíců v roce....
sacco: ty seš pěknej prevít!!!! Musíš hned všude vykecat pravdu?? A zas jsem v troubě!!! CHJO!!!!:-)))
sacco: Hehe to máš pravdu, ale nikdy jsem neřekla, že ho znám..;-)
Je to prostě kluk s vlastní hlavou..:-))
Gabe?..:-) prosím tebe..v jaký trobě? mám přitopit..??
..."kluk s vlastní hlavou" - díky, seš užasná, hodná holka :-)))
Nemám rád zimu - trochu přilož!!:-))))
a proč ne kluk? copak jsi dívka..??
Pak klameš nickem..a to se nedělá...;-))))
Dobře přiložím, ale aby ses mi neuvařil...to by mě mrzelo..
a úžasná ani nic takovýho nejsem..:-)
Prostě jen jsem...
...já jsem rozený klamár...:o)))
...moment...no nevím, ale dívka asi pravděpodobně nejsem..:-))))
...aspoň 25....teda stupňů...ještě krapet přilož...:-)))
Dobře přiložím, ale budeš se potit ä já tě mám v rukou..:-))
nebojíš se.?
...původně jsem myslel, že se zapotím až zítra v tělocvičně :-))...už se začínám bát i těšit :-)))
...nevěřím...můj osmý smysl mi říká, že sama se bojíš zklamání a proto druhého nezklameš...
...já bych Ti dal za přikládání ještě jednoho tipa, ale už to nejde...:-))
hehe teď si se trefil do černého...
ale přímo do středu...
Škoda, ale tipy nejsou všechno..musiš se cítit dobře..:-)
sacco: No pokusím se..ho nějak usměrnit, ale myslím, že není třeba...;-) bude hodnej...
sacco: opravdu potvrzuji, že Milá_R má klidné srdce a já jsem jásal.....:-))) fakt!!! Asi takhle : uááuááuááuááuááuááuááuááuááuááuááuááuáá (sakra tohle spíš vypadá, že jsem vyrazil na válečnou stezku!!!!:-)))))))
bez toho posledního slovíčka by to bylo hezčí :))) ale že je to pajpu tak tady je tipík :)*
Pisces: Don´t Cry je slaďárna jako když nemusíš brečet kvůli lásce..:-))) (já jen, že Tě nic nenapadlo - no to jsem Ti teda pomohl:o)))))
gabe, to jásání jsem slyšel až domů, myslel jsem, že nás napadli indiáni.
miláčiku, radši gaba sklidni, nehodlám se takhle stále lekat, že na mě útočí nějací apačové. ačkoliv - další tvorbu pajpu víííííítááááám
Jééééé...to je klááááásnýýýý!!!! Chytrej kdo tě chytí a nepustí(resp.neopustí....)
myslím, že Gab se musí rozplývat blahem nad takovýmí krásnými pajpu.
chválím a jen tak dál. stojí skutečně za přečtení...
t
Alvy: dík
Lisha: Juuu děkuju...až se stydím...
sacco: děkuji docela jásal, mohu s klidným srdcem říct..:-)
Gab a želva: nic se neděje..:-)
a želvi ty se nezlob....:-)) nesluší ti to...:-)
jen to poslední slůvko mi tam nesedí - dělá to z něj šílenej slaďák, ačkoli původní myšlenka byla evidentně jiná...
jenže jakým jiným slovem to ukončit? "srdce" - vyjadřuje pointu, ale he z toho pak trošku mini-telenovela...
no, vrátím se :)
Hehe tak tentokrát tě zklamu, takhel myšlenka byla opravdu původní a moje...:-)
mám ráda takový ty pocitovky, citovky..:-)
ráda tě tu uvidím.:-)
krásný den..:-)
jo, vím, že byla tvoje
jen se mi to tam nelíbí
ovšem v případě, že jsi z toho chtěla udělat nějakou slaďárnu.. proč ne? :-)
:-))
nevadí...však tvůj názor..:-)
nejsi na slaďárny..?
já docela jo..apoň když mám náladu..:-D
no nebudem to pitvat
ale jo.. miluju Don't cry od Guns n Roses a podobně.. :-) a to je slaďárna jako... /teď mě nic nenapadá:D/
ale ne v poezii
Jarmila Moosová Kuřitková
14. 01. 2006
gab: jee to sem mocinky ráda, že se ti líbí..:-) byl to pokus...a zrovna vyšel..:-)
želvi: koukám...:-))))
oba: krásná debata, jen asi netuším o co jde..:-))) nevadí...
krásný den
Jarmi: Děkuji...jsi milá
...tak z tohodle pajpu mám radost!!!:-))
...to je přesně dílko od Tebe, které jsem čekal...
...a neni to tak svazující, že ne??...t*
Raduš gabíčka tak snadno neulovíš on je liška podšitá...na něj se musí oklikou přes lesíček:-)))
...želvíku ukecanej!!...mě nikdo neloví...a ani nemůže ulovit:-))..."oklikou přes lesíček??"...kam ty na to chodíš???...no, raději se vyhnu všem lesům...:o)))
eště nemože, ale do budoucna si myslím, že už bude moct :-)))
to víš já zásadně chodím oklikou přes lesíček a jak se mi to daří :-)))