..asi mam morsku nemoc (alebo musim navstivit ocneho:)
HA! No tak tohle mě jakože fakt dostalo...huh...nemá to chybu, bravo...si borec čéče :o)))
dekuju moc za to ze ses tu zastavila a napsala mila slova :o)
Tyjo! To je dobrý.. Teda trošku zmatek a hůře se to čte, ale člověk aspoň nepřehrká jen tak strojovitě pěkná slova a naopak se snaží hledat, zda skrývá se něco mezizajímavě uspořádanými řádky:-) Tak pěknej den a dík za tvoje kritiky..
juj ne to ja vedela ze mila jen sem to zapomnela zmenit:o)
já su milááá!!! :o))
(už si mě párkrát spletli, bráním se preventivně :o))
vypada tp hezky...dalo to asi moc prace napsat...vypada to pekne...ale je to pekne na poslech....:))
dekuju moc parnicek by ti beztak nedovolil se utopit
TAky pravda...ty taktiku :))
Neboj, už jsme si tě všimli :o)
dekuju je to mozny mo zna sem se prave obovala ze by nebylo prijato tak sem ho poschovavala ale takhle si toho aspon nekdo vsimnul lidi si normalnich dilek od neznamejch autoru moc nevsimaj
Já nevím,podle mě(ale já mám často zcestné názory)ta grafika tomu dílu ubrala...
Jinak je opravdu moc hezké, smyslné....
:-) zaujalo, nádherný obrázek a hezké hraní s písmenky :-) TIP*
dekuju i kdyz par lidem delalo znacny problem cteni
no Ty kokso, Ty si vážne hra*ví
kdo si hraje.........vis jak to je:)*
Ještě mě napadlo, že kaluž taky může načas zamrznout...
(Ale dřív nebo později zas roztaje.)
Hmm těžké spíš na pochopení (teda při mé extrémní natvrdlosti). Číst mě naučili. Bohužel při dnešním brodění břečkou nemám ke kalužím kladný vztah. Přesto námořníkovi přeju, aby ta jeho nevyschla. (dobrá poznámka o slzách.. pak by byl námořník osamocen ne šírém moři a to jistě není jeho cílem). Moc hezké.
dekuju dekuju a btw slzama se da taky zalejvat
hele...přestaň blbnout, kdo to má číst :)
sice už si přesně nepamatuju, co jsem Ti sem psala napoprvý, ale myslím, že to bylo něco jako:no, čte se to sice trošku obtížnějc, ale móóóc se mi ten nápad líbil a proto tip:)
no samozrejme ze ty norsko :D
Cha to je sice prima napad ale my nemame vanu :D
to jsou děrný štítky :) ?
čte se to těžko, ale hezky se na to dívá :)
jojo cte se to tezko ale aspon u toho stravite vic casu a zase nekam nepoletite woman
to jo, tentokrat jsem si spis zaplavala :) *
svá těla musíme plaváním cvičit i v zime
neva ,že vanu nemáte, třeba mu bede stačit škopek,,,aspoň se neutopí :)
to jsou takový simkarty na starejch počítačích, velkejch jako kráva
snad nejakej skopek najdu
moc hezký Anýzku, stálo to za tu námahu,,,,,hlavně aby ta kaluž uplně nevyschla ,aby měl námořník kde jezdit,,,,,
jupí jsem první:)
tak tohle je strasne moc pekny nejvic je to neco jinyho neco novyho neco solidniho neco co stoji urcite za precteni..je to proste kruty..a kaluz nevyschne..vdycky kapne jeste nejaka kapicka..
dekuju moc sue ja mu tu kaluz budu zalejvat teda aspon doufam ze bude cim
jojoj dekuju moc strasne moc a neni to moc jako moc :)
jojoj dekuju moc strasne moc a neni to moc jako moc :)
toho parnicku by byla skoda, ale ne abys tu kaluz zalejvala slzama...to by bylo lepci si vzit namornika s sebou domu do vany...... :)