Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZapomínám na Tvé narozeniny
Výběr: Print, jenyk, Armand, vesuvanka
18. 01. 2006
24
0
6009
Autor
Craerassy
Kam šlápneš
mizérie deště
po suchých koutech
vleče
bázlivé co loktem otvírají dveře
Mám obrázek
je na něm poslední
za bílou uzdu drží koně
v klapání kopyt
se smutným šaškem v sedle
kdo na koni kdy viděl jezdce
vkleče
ve špičkách znovu cit
je dotek se zemí
Mám na rtech bílou růži
a slyším zpívat sníh
vždycky jsem z tebe vedle
Wu...má se nějak předělávat písmák, tak to zkus u Vellina dílka o odstávce písmáka....zeptej se přímo jí, já myslím, že se to může spravit tím, že to předělají do nového kabátku...mně tu nešly zprávy skoro půl roku nebo jak dlouho..byla jsem z toho na nervy
Crae nevím ani, jestli tady budu moci napsat tenhle vzkaz, někdo na písmáku zařídil, že tady nemůžu už nic napsat, zkusil jsem proto nick Wu_San a Wu_I, neb Wu_Chan mi nešel. Už nevěřím,že je to náhoda. Povšimni si, že Wu_ je dosti značnou indicií k rozpoznání, že je to ten jeden, ale prostě to nejde. Pokud by snad někdo z Vás věděl, jakz tohohle kruhu, napište mi prosím na mail: bhante@seznam.cz ... netvrdím, že je škoda, že sem nemůžu psát, třeba to někoho tak moc štvalo, že se zasekl ve vlastních haiku, ale říkám to jen proto, abyste si nemysleli, že máte nějakou demo, demo demo ... no Vy víte. Jo demolice svobodného projevu. Už vím.
paranoia .. taky hezké slovo .. určitě si jej nastuduj
demolice :-))))
ť
mno jo věnováno, no dobře, ale nepiš pěkné věci, když jsem na dovolené:)
Usmáty_autor
07. 02. 2006Usmáty_autor
07. 02. 2006
"Alive" od Pearl Jam mi udělala pozadí pro četbu tvé básně. A každá z nich je skvost a je mi ctí ji číst. A mrazí mě.. krásně mrazí.
*V*
báseň líbí
že jsi zapoměla na mý narozky neva, ale dárek, ten dárek, ten já chci :-)))
kouzelná_květinka
19. 01. 2006
já jsem též z tebe vedle:)
je to nějak těžší, než u tebe bývá zvykem, ale vůbec to není na škodu - aspoň se musím víc soustředit. Víc hledat. A možná i víc nacházet...
*
No tě buch ... teď sem chtěl použít veselé slovní spojení, ale nechci se tě dotknout :) ... starý syn se vrátil. A jako obvykle tvé básni neporozumněl. :)
A jak se jinak vede??
pozorovatel
19. 01. 2006Usmáty_autor
19. 01. 2006
pozorovatel...a z čehopak jsi zase vedle ty?:-))
Zbora...nenene, na svoje se těším už půl roku dopředu:-)))