Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRezbár
Výběr: vesuvanka, jenyk, Print, a2a2a
20. 01. 2006
22
0
9372
Autor
Háber
Každá nová kniha
je chlieb
ponúknutý od priateľa
Preteká žilame pier
život
dáva človek na papier
Ruky od tlačiarenskej vône
s úctou
držia pokojné tône
búrlivých chvíľ
Krájať sa na tanier
pod kritiku očí
Nechytať sa slamky
Nožíkom fantázie brúsiť z dreva list
vrátiť sa
s novým
prísť
pozorovatel
24. 01. 2006
Jasně, kniha je nejlepší přítel člověka, tedy v knihách se můžeme někdy potkat se staršími přáteli, které bychom jinak potkat nemohli, vlastně oni by si nás při osobním setkání venkoncem nejspíš ani nevšimli... Knihy nám řežou do duše, ten pravý řezbář dokáže do knihy vnést ten pohyb, kterým si řeže duši, takže ji někdy nařízne i spřízněnému čtenáři, a pak vezměte a jezte, toto je moje tělo, které se za vás vydává.. kdepak jsme to slyšeli.... Copak jsi to přečetl, když jsi tohle napsal? Ono těch opravdových autorů zas tak moc není, mnohem víc je těch, které bys osobně nakonec potkat nechtěl a jejichž chléb tě sice zasype, ale je lépe jej k ústům nezvedat...
Ale jinak pěkné, pěkné, k osvědčeným pravdám je třeba se vracet. *
napísal som to v roku 1986, keď som mal dvadsať a vytlačil mi to Košický Večerník k marcu mesiaca knihy a potom Vojtech Kondrótv Slovenskom rozhlase mi to dal v relácii mladých talento Na Modrej vlne, už to hádam môžem napísať, už sa asi všetci vyjadrili a nikoho snáď táto informácia nepobúri, že ovplyvňujem takto hlasovanie.
tři_černí_mravenci
23. 01. 2006Jarmila Moosová Kuřitková
22. 01. 2006
Stando, tady ukazuješ úplně jiný styl a znovu krásný. A navíc jsi z Brezna, kde jsem asi pře 15 léty působil na jedné divadelní soutěžia dodnes vzpomínám na místní pohostinné organizátory.
A tak o to raději - T,V
Skafararix
21. 01. 2006CrawlingChaos
20. 01. 2006andrgraundka
20. 01. 2006andrgraundka
20. 01. 2006Aššurballit
20. 01. 2006andrgraundka
20. 01. 2006andrgraundka
20. 01. 2006Aššurballit
20. 01. 2006andrgraundka
20. 01. 2006
------------------------------------------------------------------------------------------tu som