Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepo kobercích....
Výběr: prenatal, Print
20. 01. 2006
16
0
4250
Autor
Eva_S
Po kobercích kreslí
černou tuší
od pendreku
provoněná
nikotinem
opilá
Do kamenných stěn
vkládá modré střípky
vody
U proutěných stolů
s návštěvama....
"good morning, starshine"
V havraním peří
obelečená
mezi prsy
diamanty
od královny Nefertiti
"Kytičko, podej mi ten košíček"
Zapletená
pod široká ramena
mezi řádky mluví o tom
kdo pod kůži
vložil sebe
....
Vzdálený_hlas_moře
18. 04. 2006Caddy_Gabinka
10. 02. 2006
promiň jsem drobet opožděná... měla jsem tu jedno nové dílko, ale radějc jsem ho po čase vymazala... a nějak mi taky odešla inspirace... snad zasejc nějaká přijde... mějte se...
SingleServingJack
23. 01. 2006
Na horách bzlo fajn........................... :-)
Báseň jsem četla v internet café, nalitá..., ale musim říct, že se mi líbila stejně jako teď za střízliva....
"Kytičko podej mi košíček" :-))))
díky moc :-) !!!!
S.:noooo....oni tam sou spíš takový metafory, jí to někdy vysvětlim jak sem to vlastně myslela....:))
P.:jom, popovídáš....:)) doufam že to chápeš, ti povim jak sem to valstně myslela....:))
jooo takleeee....střep za střep....
nic komerčního na tom nevidim, je to o kamárdce, kerá je pro mě takovádle, nehledala sem něaký uznání, jen sem jí chtěla udělat radost....
jo....ani nevíš jak sem se u toho nadřela....:))
jak je na horách....?
pozdravuj....
Nicollette
21. 01. 2006
jeeee.....to je ale překvapení....:))
to je milý od teba....a ne že mi vyrveš všechny vlasy....!!
(po kobercích kreslí
černou duší
pendreky
provoněné nikotinem)
Jó, jó, jó... dost moc hodně... třeba...
###
No, jestli Tvá kamarádka holduje moderní poezii, měla by být nadšená :o)) (už jí vyslechla?) ...mně se zamlouvá moc (konec je parádní) t.
Z.:dík....potěšilo ani nevíš jak moc....(neee, je na víkend na horách, tak poté)....:))
E.:nojooono, co mam s Tebou dělat....:))
woman_who_fell_to_earth
20. 01. 2006
no neee....ště jednou přečíst prolog, sim....nemyslim si o tom vubec nic....jen že je to pro ní....
jom....tak proč potom ta otázka....tam to všecko je....nikdo neřek, že ste blbý, žeeee