Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePár střípků z kapes zimního kabátku
20. 02. 2001
10
0
5728
Autor
Vojtek
Už ne !
Prsty pevně přitisknuté
Přes oči…
Klenou se nýtované mosty
Jak motouzy cest
Z neznáma
A na dlaních pár střípků
S vůní loňských sněhů
Jako díky
Za ta všechna
Šedosvitná
Nerána…
pěkný je to, jako pěkná zima, když svítí a září a sviští a zebe :o)
mám ji rád
Já mám taky zimu rád. teda když vypadá tak jak má. Pak skončí, udělá se teplo, svítí sluníčko, dny se prodlužují a člověk z toho začne zase blbnout.:-)
Vojtku, psal jsi mi v poslední kritice, že zájmena nicků je jenom můj problém, tak se necukej, když Ti Bibša řekne hezky Vojtíšku :-)
Tip za to, co nosíš po kapsách
Tynic: Nemám nic proti zimě, pokud jako zima vypadá. Bílé sněžné pláně,modrá obloha, sluníčko a tak -5°C, to je zima. Ale tohle co se děje není zima ale nechutná vražda.. :-)))
Miroslawek
21. 02. 2001
Vojtíšku,
to stačí přijet k nám:-) Básnička je pohádková. Taky bych chtěla umět tak skládat věcem a lidem,které nemám ráda:-) Mi se to tak bravurně nedaří ani těm,která miluju.
Líbí.
...však se dočkáme:-)! a šedosvitná nerána zůstanou jen v téhle tvé krásné básničce:-)!
Já té zimě závidím tvou nelásku!:-)))
Plumbum na nebi, plumbum na zemi...
Střípek v srdci!
*!
Juj, já poprvé četla šerosvitná... a líbilo víc..
Vojtků... jaro uvnitř nezaplašíš ani deseti metry sněhu... zatančit na nýtovaném mostním oblouku, s peříčky ve zkřehlých prstech... fouknout do těch střípků a podívat se do očí té, která bude stát vedle tebe a zvonivě dýchat na první sazeničku, která vám společně pokvete jarem v zorničkách...
To ti přeju...
A básnička je krásná, to jsem ještě neřekla? to jsem hlupáček... :o)
Všem: Hlavně aby nezůstala zima v nás...
Falčí napřed tam bylo šerosvitná ale takhle se mi to zdá ještě výstižnější víš...
Co furt máte proti zimě ?! :o)
Tak dneska i kafka začala jančit s šedosvitem...aběma vám to musím zepsut... Zní to nějak levně...