Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKolja
21. 01. 2006
19
0
5071
Autor
Eidam
Pracuješ v továrně na sny
ty..... Svěrák, co mě drží za ruku.
Usmáty_autor
09. 02. 2006SingleServingJack
23. 01. 2006
misty: ;o) ......díky moc
SingleServingJack: taky se mi víc líbí obecná škola :)) dík y:)
checht...zak jsem opět mimo,
jelikož nechápu...
ale když mi na to někdo pošlete
avi
avi
avi
avi
avi
ehm
tak si to přečtu znovu a možnááááá
mi to zas hodí nějakej elektrickej výboj .))))
já nikoho neslavím. a jestli to tak vyznělo tak jsem to opět posral. dobrou noc. a děkuju za příspěvek :)))
bacha na akumulátor. ten je taky zajímavej, když už je řeč vo tom svícení :))).A teď už fakt dobrou.
Mala_Princezna
22. 01. 2006Honza_Princ
22. 01. 2006
je to moc dlouhý ...
Nechtěl bys někdy ... Sýre šikovný :-) napsat nějakou kratší? ... Nemyslím holou větu a nemyslím, že se mi to dlouhatánský haiku nelíbí!!!! To v žádném případě!!! :-) ..... atd .... .-))
papá: jsem z tebe ouplně zmatenej. Takže ty po mě chceš abych napsal něco delšho ja?...........................jo a tys mi dal tip nebo jen blouzním?. dík i tak, že si dáš práci napsat tady toliko slov :).
jo a neva že ti říkám papá?. příjde mi to hrozně sexy :)))
Mala_Princezna
22. 01. 2006Mala_Princezna
22. 01. 2006
právě jsem spapal guláš s osmi knedlíkami
a dal bych si ěščě, byl móc mňam, papoušek je šikounej gulášvařič :-)
a nejsem žádnej otec futra, to bych si vyprasil!
:-)
Malá_Moucha
22. 01. 2006
fatima,Malá_Moucha,Sarrah...........kujů :)).
sidonia: jé dobry dén :))
papá: ospravedlňuji se ze tu "Furu" papá . Jo gulášek je to jediný co taky zvládku uklohnit :)))
cau
hele, bavijou se tri babicky o svych vnucich ze
tak ta jedna povida ze "hm ten muj vnuk bude asi doktor... furt si hraje s nejaky ampulkama, strikackama.. furt si neco picha.. hmm.. asi bude doktor"
druha povida "mno te muj bude asi agronom.. na dvore furt sazi konopi a mak.. furt se o to tak pekne stara a netrpelive ceka n aurodu.. jo.. asi bude agronom"
a ta treti na to "mno ja teda nevim jiste, ale muj bude asi sofer.. dycky veme hadr, namoci do benzinu, hodi si ho pres hlavu a rekne ´ted me nerus, babi, bude jizda´"